عصر بازار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام خبر داد:

تسهیلات ۳۷۰ میلیون دلاری بانک صنعت و معدن برای صنایع این استان

عصر اعتبار- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: عملکرد بانک صنعت و معدن چشم‌انداز روشنی را در بخش صنایع ایلام ایجاد کرده به طوری که این بانک تسهیلاتی معادل ۳۷۰ میلیون دلار در بخش صنعت این استان تزریق کرده است.

تسهیلات ۳۷۰ میلیون دلاری بانک صنعت و معدن برای صنایع این استان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، یارالله نصیری در بازدید از پتروشیمی ایلام که با حضور عضو هیات مدیره و برخی از مدیران بانک صنعت، معدن انجام شد، اظهار کرد: بانک صنعت و معدن در راستای جهش بزرگ اقتصادی تلاش کرده تا در جهت توسعه صنایع استان گام بردارد و تمامی تلاش خود را در زمینه تجهیز منابع مالی و اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی کرده است.
    وی افزود: طی سال‌های گذشته و سال جاری، رشد قابل توجه پرداخت تسهیلات به بخش صنعت استان نشان از اهمیت دادن بانک به بخش صنعت را دارد .
    نصیری با بیان اینکه عملکرد بانک صنعت و معدن چشم‌انداز روشنی را در بخش صنایع استان ایلام ایجاد کرده است، اضافه کرد: این بانک در بخش صنعت استان تسهیلاتی معادل370 میلیون دلار تزریق کرده است .
    رئیس صمت استان ایلام تاکید کرد: این بانک در سطح استان ایلام و در پرداخت منابع ارزی در حوزه صنعت و معدن عملکرد خوب و در خور توجهی داشته به طوری که در سطح کشوری و از لحاظ دریافت تسهیلات از این بانک ایلام د رتبه اول تا چهارم استان‌ها قرار دارد .
    وی در خصوص صنعت پتروشیمی استان گفت: پیشبرد برنامه‌ها در این حوزه از صنعت حاصل مدیریت خوب و زحمات بانک صنعت و معدن است .
    نصیری با اشاره به اینکه حوزه صنعت استان ایلام در نقطه عطف و درخشانی قرار دارد، یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود در سه ماهه اول سال آینده شاهد تولید محصول آزمایشی در پتروشیمی ایلام باشیم .
    «حسین عسکری» عضو هیات مدیره بانک صنعت، معدن نیز در این بازدید گفت: پروژه پتروشیمی ایلام یک پروژه فاخر، زنده و پویا در کشور است .
    عسکری با اشاره به اهمیت پتروشیمی ایلام در زمینه تولید، اشتغال در منطقه با توجه به مرزی بودن استان تاکید کرد: انتظاراتی که در خصوص پیشبرد پروژه‌ها در این حوزه از مدیران می‌رفت به خوبی تحقق یافته است .
    وی مدیریت خوب در اجرای پروژه‌ها را بسیار مهم دانست و افزود: اگر در زمان مورد نظر برنامه‌های کاری در روند توسعه این مجتمع بزرگ به جلو هدایت نشود از رقبا عقب خواهد ماند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی