عصر بازار

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی سقز آغاز شد

عصر اعتبار- طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان سقز روز پنجشنبه در مراسمی با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهمن مرادنیا استاندار کردستان، نمایندگان مردم در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و محلی آغاز شد.

طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی سقز آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، این طرح درمانی در زمینی به مساحت 2 هزار و 805 متر مربع و در 2 طبقه ساخته می شود که یک طبقه آن اورژانس، آزمایشگاه و رادیولوژی و یک طبقه نیز مختص به بخش های کودکان، NICU و ICU است.
    اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح توسعه ای، 91 میلیارد ریال است و با اجرای آن، تعداد تخت های بیمارستان تامین اجتماعی سقز از 52 به 64 تخت افزایش می یابد.
    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه آیین کلنگ زنی این طرح با بیان اینکه تامین اجتماعی سرمایه اجتماعی بزرگی برای کشور است، گفت: اجرای طرح توسعه بیمارستان سقز منجر به توسعه بهداشتی این شهرستان می شود.
    علی ربیعی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی خدمات موثری در سطح کشور ارائه می دهد و از سال 92 به بعد اقدامات و خدمات این سازمان به مردم 2 برابر شده است.
    بیمارستان تامین اجتماعی سقز از سال 74 احداث شده است و هم اکنون 100 هزار نفر از مردم شهرستان سقز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
    وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ظهر چهارشنبه با استقبال استاندار کردستان، نمایندگان مردم استان در مجلس و مسئولان اجرایی وارد سنندج شد، ربیعی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ششم و هفتم دی در کردستان حضور خواهد داشت.
    شرکت در کارگروه تخصصی اشتغال استان، بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی و منطقه ویژه اقتصادی بانه و شرکت در شورای اداری شهرستان بانه از جمله برنامه های علی ربیعی در این سفر 2 روزه است.
    از دیگر برنامه های ربیعی در سفر به استان کردستان، شرکت در آیین کلنگ زنی معدن طلا و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان تامین اجتماعی سقز و نشست شورای اداری شهرستان های سقز است.
    استان کردستان با 29 هزار و 137 کیلومتر مربع براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 دارای یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت دارد.
    استان کردستان بر اساس آخرین تقسیمات کشوری در سال 1390 دارای 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 697 آبادی دارای سکنه و 187 آبادی خالی از سکنه است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو