عصر بازار

برگزاری جلسه بررسی عملکرد شعب بانک ایران زمین در استان یزد

عصر اعتبار- جلسه ارزیابی عملکرد شعب استان یزد ابنک ایران زمین با حضور مدیر، معاون و روسای شعب این استان برگزار شد.

برگزاری جلسه بررسی عملکرد شعب بانک ایران زمین در استان یزد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، پورحسنی مدیراستان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد شعب در 8 ماه ابتدای سال جاری بین کرد: با توجه به وضعیت کنونی نرخ سود، بحث مشتری مداری و انجام دقیق کار همراه با سرعت ازجمله مواردی است که به‌عنوان رویکردهای اصلی مسئولین بانک ایران زمین به شمار می رود.
    در این جلسه مدیر استان پس از ارزیابی عملکرد شعب و گزارش آمارهای آن، از روسای شعب خواست حداکثر تلاش را به کار ببندند تا اهداف پیش بینی شده تحقق یافته و با بررسی آمار سپرده ها به صورت روزانه در شعب، دیگر همکاران در داخل شعب را به این امر تشویق کنند.
    پورحسنی در ادامه از همکاران خواست تا به نحو مطلوب نسبت به معرفی خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان بانک و عموم مردم اقدام کنند. وی در ادامه سخنان خود روسای شعب را تشویق به تشکیل جلسات هفتگی در شعب کرد تا با بررسی عملکرد خود در ارائه خدمات مطلوب تر تلاش کنند.
    در ادامه جلسه اله یاری شاهی بازرس استان مباحثی را در خصوص بهداشت پرونده های تسهیلاتی و تاکید بر پیگیری مطالبات معوق بیان کرد.
    گفتنی است: هریک از مدیران و رؤسای شعب در این جلسه به ارائه دیدگاه‌ها، پیشنهادها،خود پرداختند، و در پایان مدیریت استان ضمن تاکید بر رسیدن تمامی شعب به اهداف ابلاغی و همت همگانی در مدت پایان سال نسبت به جذب منابع و کاهش مطالبات تاکید نمود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی