عصر بازار

در سال ۹۷ چقدر باید حقوق بگیریم؟

عصر اعتبار- در پنجمین ارزیابی سراسری حقوق و دستمزد، همه شاغلان تمام وقت گروه‌های شغلی مختلف کشور می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شغلی خود از میزان حقوقی که باید سال آینده دریافت کنند آگاه شوند.

در سال ۹۷ چقدر باید حقوق بگیریم؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، آسیه حاتمی در کنفرانس ارزیابی حقوق و دستمزد، با بیان این مطلب از انتشار نتایج این ارزیابی تا پایان سال جاری در قالب گزارش حقوق و دستمزد 1396 خبر داد و افزود: گزارش حقوق و دستمزد تنها مرجع آگاهی از حقوق و دستمزدها در کشور است. اقبال همه کارفرمایان، کارجویان و شاغلان به انتشار این گزارش باعث شده تا تنها در سال گذشته بیش از 100 هزار نفر در 28 گروه شغلی مختلف در این ارزیابی شرکت کنند.

    مدیرعامل ایران تلنت گفت: مطالعه این گزارش به شاغلان کمک می‌کند تا در آینده حقوق منصفانه‌ای دریافت کنند و به مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها امکان می‌دهد با آگاهی از میزان رایج پرداختی‌ها در بازار کار برنامه‌ریزی مالی مناسبی برای آینده داشته باشند.

    این کارآفرین نمونه کشوری در ادامه با اشاره به رشد چشمگیر کسب‌وکارهای آنلاین در جهان، افزایش قابل توجه ضریب نفوذ اینترنت در کشور در سال‌های اخیر و وجود چهار میلیون دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در کشور ظرفیتی بزرگ برای استفاده از ابزارهای نوین جهت زدودن بیکاری دانست و گفت: برای حل معضل بیکاری می‌توان تمهیدات مختلفی اندیشید، یکی از این تمهیدات استفاده از ظرفیت‌های فضای آنلاین است. استفاده از فضای آنلاین برای پیدا کردن نیروهای مناسب، فرآیند استخدام برای کارفرمایان را آسان‌تر، سریع‌تر و کم هزینه‌تر می‌کند و به شکل دقیق‌تری منجر به تحقق شایسته‌سالاری در کشور می‌شود.

    او همچنین ایجاد رزومه توسط افراد جویای کار در سایت‌های استخدامی را راهی مناسب برای به نمایش گذاشتن توانایی‌ها، سوابق و مهارت‌ها دانست و اضافه کرد: کارجویان در فضای آنلاین بدون پرداخت هزینه می‌توانند تنها با یک کلیک به چند موقعیت شغلی مناسب دست پیدا کنند.

    وی در پایان ضمن تقدیر از رسانه‌ها برای پرداختن به اهمیت گزارش حقوق و دستمزد در طول سال‌های اخیر، شرکت گسترده مردم درارزیابی حقوق و دستمزد را باعث بالا رفتن اعتبار آماری این گزارش قلمداد کرد و افزود: اطلاعات و تحلیل‌های موجود در گزارش حقوق و دستمزد می‌تواند دید مناسبی از بازار کار به رسانه‌ها و مسئولان دهد و فرآیند برنامه‌ریزی برای حل معضل بیکاری را تسهیل کند.

    علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در ارزیابی سراسری حقوق و دستمزد 1396 به این لینک مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو