عصر بازار

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران :

٤ برابر شدن یارانه دهک‌های کم درآمد در بودجه سال آینده

عصر اعتبار- رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت:با حذف دهک های پر درامد جامعه از لیست هدفمندی، افراد نیازمند تا ٤ برابر بیشتر یعنی هر نفر ١٩٣ هزار تومان یارانه دریافت خواهند کرد.

٤ برابر شدن یارانه دهک‌های کم درآمد در بودجه سال آینده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از میزان، نعمت الله ترکی در نشست خبری صبح امروز در پاسخ به سوال میزان در خصوص نحوه تعیین دهک‌های کم درآمد برای واریز یارانه نقدی گفت: افراد برای دریافت یارانه باید نیازمندی خود را اعلام کنند که صورت صلاحیت یارانه دریافت می‌کنند و در صورت حذف دهک‌های پردرآمد از لیست هدفمندی، دهک‌های پایین ٤.٥ برابر یارانه دریافت می‌کنند، براین اساس هر نفر از خانوار ١٩٣ هزار تومان و خانوار‌های ٥ نفره بیش از ٧۰۰ هزار تومان یارانه دریافت خواهند کرد.

    وی در ادامه افزود: یارانه در بودجه سال آینده به افراد عضو کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، افراد ساکن در دهستان ها و بیماران خاص پرداخت خواهد شد.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران تصریح کرد: حمل و نقل ریلی و جاده‌ای در دستور کار و اولویت‌بندی سطح کشور قرار گرفته به طوری که برای شهرستان‌های تهران، پردیس و دماوند و همچنین تهران، پاکدشت، اسلامشهر اعتباری معادل 400 میلیارد تومان منظور شده است. همچنین مطالعاتی برای ایجاد راه‌آهن تهران، شهرقدس، ملارد و شهریار صورت گرفته و به زودی در شهرستان‌های استان تهران اتفاقات مثبتی را شاهد خواهیم بود. همچنین هزار دستگاه واگن مترو وارد ناوگان درون شهری خواهد شد.

    ترکی ادامه داد: 14 هزار اتوبوس و مینی‌بوس در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران، 17 هزار ون و تاکسی نو جایگزین خودروهای فرسوده، خروج 20 هزار وانت فرسوده از ناوگان حمل و نقل کشور در دستور کار قرار دارد.

    وی در انتها خاطر نشان کرد: 50 هزار موتورسیکلت بنزینی از رده خارج و مورتوهای برقی جایگزین آن می‌شود و اولویت با کلان‌شهرهای دارای آلودگی هوا و ترافیک است. همچنین 10 هزار کامیون نو، 2 هزار واگن باری و 100 لوکوموتیو بر اساس این برنامه به حمل و نقل کشور افزوده می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو