عصر بازار

کمک ۳۵۰۰ میلیارد ریالی خیرین به بخش سلامت کشور

عصر اعتبار- نماینده مجلس شورای اسلامی و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: در شش ماه نخست سال جاری، نیکوکاران حوزه سلامت سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به این بخش کمک کرده اند.

کمک ۳۵۰۰ میلیارد ریالی خیرین به بخش سلامت کشور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، حسینعلی شهریاری در مجمع خیرین سلامت گلستان در گرگان، اظهار کرد: خیرین استان گلستان در این بازه زمانی 170 میلیارد ریال کمک و مساعدت داشته اند.
    وی؛ مجموع کمک های خیرین سلامت کشور را از ابتدای فعالیت این مجمع 50هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بیش از 90 هزار خیر در این مجمع حضور و فعالیت دارند و از سوی دیگر نیکوکاران حوزه سلامت در بخش های پژوهش و پیشگیری نیز پیشگام شده و اقداماتی در حال انجام دارند.
    این نماینده مجلس با بیان اینکه در مسیر جذب خیرین حوزه سلامت و فرهنگ سازی، رسانه ها نقش تاثیرگذاری دارند، گفت: اگر به حوزه بهداشت و درمان توجه بیشتری شده و سرمایه گذاری خیران به سوی استان‌های محروم و مرزی هدایت شود، این مناطق می ‌توانند حتی نیازهای بهداشتی و درمان کشورهای همسایه را تامین کنند.
    دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور همچنین یادآور شد: گرایش به سبک زندگی سالم و ایرانی و پرهیز از مصرف فست فودها می‌ تواند هزینه ‌های درمان را کاهش دهد.
    دکتر شهریاری اضافه کرد: حدود 50 درصد دانش آموزان ما اضافه وزن داشته و مستعد بیماری های ناشی از آن هستند و ما روی تغییر ذائقه ایرانی برنامه هایی برای سال جاری و سال آینده به ویژه در بین دانش آموزان خواهیم داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی