عصر بازار

پرداخت ۲۶۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار در اردبیل

عصر اعتبار- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: در راستای توسعه اشتغال و توان اقتصادی استان ۲۶۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار پرداخت می شود.

پرداخت ۲۶۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار در اردبیل
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین؛ بهمن حسین‌زاده در جلسه بررسی مشکلات و موانع مشاغل خانگی در اردبیل اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار در حال‌حاضر در سطح استان اردبیل یکی از مهمترین و ضروری‌ترین اقداماتی است که باید در ردیف امور اولویت‌دار قرار بگیرد که در این زمینه توجه به حوزه مشاغل خانگی اهمیت بسزا دارد و در ادامه توجه به اشتغال پایدار در سطح استان اردبیل در نظر گرفته شده تا 220 میلیارد ریال اعتبار به متقاضیان راه‌اندازی مشاغل خانگی تسهیلات پرداخت شود.

    وی با اشاره به اینکه تا به اکنون فقط 30 میلیارد ریال از این میزان پرداخت شده است، افزود: مابقی این تسهیلات لنگ تصویب بودجه 97 استان می‌باشد که به محض ارائه مصوب در این زمینه نسبت به پرداخت الباقی تسهیلات نیز اقدام خواهیم کرد.

    سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل تصریح کرد: 190 میلیارد ریال باقی مانده از مجموع تسهیلات مشاغل خانگی در استان اردبیل برای مشاغل مختلف خانگی اختصاص می‌یابد که نیاز است تا متقاضیان تا زمان معین نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند که بعد از تصویب بودجه سال آینده این میزان تسهیلات نیز به صورت تمام و کمال پرداخت می شود.

    حسین‌زاده با اشاره به اینکه باید موانع ارائه تسهیلات بررسی و مرتفع شود، گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار جزو اهداف دولت است و رفع موانع در ارائه تسهیلات یارانه‌ای در اولویت بانکها و دستگاهها قرار گیرد تا به بدین صورت در راستای ایجاد اشتغال پایدار بتوان گامهای موثرتری برداشت.

    وی اظهار کرد: تشکیل کارگروه اشتغال برای تسهیل روند و فرایند تسهیلات یکی از گامهای موثر در راستای رفع موانع ارائه تسهیلات در سطح استان بوده که تا به این لحظه خروجی جلسات این کمیته نتایج مثبتی را در پی داشته است.

    سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با اشاره به پرداخت 265 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال پایدار در سطح استان اردبیل نیز بیان کرد: پرداخت این میزان در نظر گرفته شده که امیدواریم در ارائه این تسهیلات دستگاه‌های ذیربط تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی