عصر بازار

یک عضو کمیسیون تلفیق؛

دو نرخی شدن بنزین مطرح نیست

عصر اعتبار- یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ با بیان این که مباحث مختلفی در مورد قیمت بنزین وجود دارد،‌گفت: در حال حاضر فضای کمیسیون تلفیق به گونه‌ای است که تبصره ۱۸ لایحه بودجه مربوط به حامل های انرژی است حذف شود،‌ مگر این که پیشنهادات دیگری مطرح شود.

دو نرخی شدن بنزین مطرح نیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، علی بختیار درباره این که اخیرا بحث‌هایی در مورد استفاده مجدد از کارت سوخت مطرح شده آیا به معنای این است که قیمت بنزین دو نرخی خواهد شد؟ اظهار کرد: پیشنهاداتی در کمیسیون تلفیق مطرح شده اما هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.

    وی تصریح کرد: در واقع فضای کمیسیون تلفیق به گونه‌ای است که تبصره 18 لایحه بودجه به طور کامل حذف شود، مگر این که تلفیق به این نتیجه برسد که با منابع درآمدی و هزینه‌ای نمی‌شود بودجه را بست و راه‌های دیگری در نظر گرفته شود.

    نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس همچنین بیان کرد: بنابراین بحث دو نرخی شدن مطرح نشده و تصمیمی هم فعلا گرفته نشده است،‌ البته به نظر بنده اگر هم افزایشی مد نظر باشد باید تدریجی اعمال شود.

    بختیار در پایان خاطرنشان کرد: به هیچ وجه نمایندگان رأی به افزایش جهشی بنزین نخواهند داد؛ گرچه پیشنهادهایی مطرح است تا افرادی که بیشتر از الگوی مصرف از حامل‌های انرژی استفاده می‌کنند مشمول افزایش قیمتی شود اما  اینها تنها موضوعاتی است که مطرح بوده و هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی