عصر بازار

رئیس کمیسیون تخصصی مشاوران املاک کشور؛

بازار واحدهای کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان رونق گرفت

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون تخصصی مشاوران املاک کشور گفت: بازار خانه‌­های کوچک متراژ و ارزان قیمت روند صعودی گرفته و این آمارها نشان می­‌دهد که در دوران پیش­ رونق مسکن قرار داریم.

بازار واحدهای کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان رونق گرفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسام عقبایی نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان اینکه بازار مسکن واحد­های ارزان قیمت رونق گرفته است، اظهار کرد: قدرت خرید مردم با تسهیلات بانکی افزایش یافته و با توجه به نقدینگی که در دست مردم است بازار خانه‌­های متوسط رشد یافته است.

    وی در ادامه افزود: متأسفانه بازار واحدهای لوکس در شمال شهر همچنان راکد مانده و متقاضیان نقدینگی برای خرید این واحد­ها ندارند.

    نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران تأکید کرد: آمارها حاکی از آن است که معاملات مسکن در واحدهای کمتر از 500 میلیون تومان در کلانشهرها و واحدهای پایین‌تر از 300 میلیون تومان در شهرهای کوچک بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده است.

    عقبایی با اشاره به اینکه آمارها نشان می­‌دهد که به طور کامل رکود از بازار مسکن خارج نشده است، گفت: تنها بازار خانه‌­های کوچک متراژ و ارزان قیمت روند صعودی گرفته و این آمارها نشان می­‌دهد که در دوران پیش­ رونق مسکن قرار داریم.

    رئیس کمیسیون تخصصی مشاوران املاک کشور با بیان اینکه 19 هزار و 904 قرارداد خرید و فروش در آذرماه در شهر تهران به ثبت رسیده است، گفت: 13 هزار و 315 قرارداد اجاره نیز در آذر ماه در شهر تهران به ثبت رسیده است.

    وی درباره آمار ثبت معاملات آذرماه در کشور، گفت: 100 هزار و 103 قرارداد خرید و فروش و 55 هزار و 536 قرارداد اجاره در کشور ثبت شده است.

    عقبایی با اشاره به اینکه علی­‌رغم اینکه زلزله در تهران طی 12 روز اول دی ماه رخ داد، اما میزان معاملات رشد داشته است.

    رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: 8 هزار و 84 قرارداد خرید و فروش و 15 هزار و 529 قرارداد اجاره در 12 روز اول زمستان ثبت شده است.

    وی افزود: 23 هزار و 277 قرارداد خرید و فروش و 18 هزار و 153 قرارداد اجاره در کشور ثبت شده است.

    رئیس کمیسیون تخصصی مشاوران املاک در پایان تأکید کرد: باید بتوانیم با ارائه تسهیلات مختلف بازار مسکن را از نظر کمی و کیفی رونق ببخشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو