عصر بازار

۴۰ هزار نفر در آزمون اشتغال پذیری سربازان وظیفه شرکت کردند

عصر اعتبار- رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: نخستین آزمون ستاد کل نیروهای مسلح در راستای اشتغال پذیری سربازان وظیفه و تفاهم نامه منعقده با ستاد کل نیروهای مسلح برای ۴۰ هزار متقاضی که اعلام آمادگی کرده اند، در سراسر کشور برگزار شد.

۴۰ هزار نفر در آزمون اشتغال پذیری سربازان وظیفه شرکت کردند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل  از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، «سلیمان پاک سرشت»تصریح کرد: این آزمون در 936 حرفه مهارتی، در 280 حوزه آزمونی در سراسر کشور برگزار شد.
    وی اظهار داشت: در راستای تفاهم نامه یاد شده ارتقای مهارت آموزی سربازان وظیفه با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و ستاد کل نیروهای مسلح در حال انجام است .
    وی با اشاره به ضرورت ارائه آموزش های هدفمند و مبتنی با نیاز بازار کار کشور گفت: مهارت آموزی سربازان در راستای توانمندسازی و اشتغال پذیری این قشر جوان جامعه صورت گرفته است که برگزاری نخستین مرحله آزمون این آموزش ها نشان دهنده تحقق عملی و همکاری خوب بین دو طرف تفاهم نامه می باشد.
    رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور افزود: قبول شدگان در آزمون نظری به مرحله عملی راه یافته و در صورت قبولی موفق به اخذ گواهی نامه مهارت می شوند.
    پاک سرشت در ادامه از برگزاری 2 مرحله آزمون مهارت دیگر در راستای تفاهم نامه با ستاد کل نیروهای مسلح تا پایان سال جاری خبر داد.
    یادآور می شود، این آزمون در تهران به میزبانی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی روز گذشته برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی