عصر بازار

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس:

وظیفه داریم هزینه کرد مالیات را شفاف بیان کنیم

عصر اعتبار- نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس با تاکید بر اهمیت جلب اعتماد مردم در وصول مالیات، متذکر شد: مردم باید بدانند پولی که به عنوان مالیات پرداخت می کنند، کجا هزینه می شود و ما وظیفه داریم به طور شفاف برای مردم موضوع مالیات را بازگو کنیم.

وظیفه داریم هزینه کرد مالیات را شفاف بیان کنیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، ذبیح الله نیک فر، نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس در دیدار با جواد انوری مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان تاکید کرد: اگر مردم بدانند مالیات پرداخت شده آنان برای ارائه خدمات در زمینه های مختلف از جمله سلامت هزینه می شود، رضایت آنان جلب شده و با رغبت بیشتری مالیات می دهند.

    وی با تاکید بر اهمیت جلب اعتماد مردم در وصول مالیات، متذکر شد: مردم باید بدانند پولی که به عنوان مالیات پرداخت می کنند، کجا هزینه می شود و ما وظیفه داریم به طور شفاف برای مردم موضوع مالیات را بازگو نماییم تا برای جامعه مشهود باشد.

    نیک فر با بیان اینکه اگر بانک اطلاعات مالیاتی به طور کامل راه اندازی شود، جلوی فرار مالیاتی گرفته می شود، تصریح کرد: امیدواریم در آینده شاهد افزایش درآمدهای مالیاتی باشیم که نتیجه آن توسعه کشور و استان خواهد بود.

    مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان نیز با اشاره به باز بودن درب اتاقش به روی همه مراجعین، گفت: هر وقت ارباب رجوع مراجعه نماید آمادگی برای ملاقات با آنان وجود دارد و همیشه به همکاران نیز درخصوص تکریم ارباب رجوع و سعه صدر داشتن در برخورد با آنان متذکر شده و تاکید می کنم در چارچوب قانون در کار ایشان تسریع کنند.

    انوری ضمن ارائه گزارشی از پرونده ها و درآمدهای مالیاتی خصوصا وضعیت اجرای طرح جامع مالیاتی، گفت: این اداره کل آمادگی دارد تا پایان سال حداکثر بخشودگی جرایم را برای مودیانی که اصل مالیات خود را پرداخت نمایند، در نظر بگیرد.

    وی همچنین به اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده که در آینده نزدیک در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طرح خواهد شد اشاره و عنوان کرد: اجرای کامل قانون مالیات بر ارزش افزوده یکی از مهمترین راهکارهای نظام مالیاتی کشور در مقابله با فرار مالیاتی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو