عصر بازار

بیستمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع عملکرد استان زنجان برگزار شد

عصر اعتبار- بیستمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع عملکرد مدیریت شعب استان زنجان در سالن کنفرانس اداره مرکزی بانک قوامین برگزار شد

بیستمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع عملکرد استان زنجان برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این جلسه که به ریاست مدیرعامل بانک قوامین و حضور معاونین و مدیران بانک قوامین  برگزار شده بود ، مدیر کل شعب استان زنجان و مدیران اعتباری ، بازرسی و مالی نیز حاضر بوده و از عملکرد استان دفاع کردند.
    بنابر این گزارش در ابتدای جلسه ، امینی مدیرکل شعب استان زنجان با ارائه گزارشی از وضعیت استان زنجان از بعد نیروی انسانی ، اقتصادی ، کشاورزی و گردشگری اقدامات استان را در استفاده بهینه از بسترهای موجود در استان اعلام کردند.
    وی با اشاره به جایگاه بانک قوامین در بین سایر بانکها از لحاظ حجم منابع و سایر آیتم های موثر میزان رشد استان را در زمینه های مختلف مناسب و روند حرکتی استان را روندی صعودی دانستند.
    امینی در این گزارش وضعیت استان را در بخشهای مختلف از جمله بازاریابی ، جذب منابع ، ارائه خدمات تسهیلاتی ، خودپردازها ، دستگاههای کارتخوان ، اینترنت بانک ، موبایل بانک و ... در قالب پاورپوینت ارائه و از برخی عوامل به عنوان مشکلات و موانع موجود در استان نام بردند.
    این گزارش حاکی است بعد از گزارش مدیرکل شعب استان زنجان ، سرپرست تیم نظارتی اعزامی به استان گزارشی از نظارت انجام شده را ارائه کردند. چراغی با برشمردن نقاط قوت استان به برخی موارد مهم و تأثیر گذار در روند کاری استان اشاره و در مجموع عملکرد استان را موفق ارزیابی کردند.
    سپس رئیس اداره حسابرسی داخلی و مدیریت ریسک گزارش مجمع نظارتی استان را در قالب پاورپوینت ارائه و در خصوص بندهای مختلف بحث و تبادل نظر شد.
    این گزارش می افزاید در ادامه گزارش مجمع توسط معاونت نظارتی اعلام و عملکرد استان به صورت آیتم به آیتم مورد مقایسه و بررسی قرار گرفت و جایگاه استان در کلیه محورها ارزیابی شد.
    بنابر این گزارش در پایان ، دکتر تقی نتاج با تشکر از مدیر کل زنجان و همکاران این استان از امتیاز اخذ شده توسط استان اظهار رضایت کردند . ایشان استان زنجان را استانی با ظرفیت بالا دانستند و گفتند امیدوارم حوزه هایی که در استان زنجان وجود دارد و دست نخورده باقی مانده است محلی برای حضور ما در جهت کمک به رشد وضعیت اقتصادی کشور باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو