عصر بازار

سازمان تامین اجتماعی استخدام می کند

عصر اعتبار- مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در مدیریت‌های درمان استانهای فارس، مازندران، کردستان و کرمان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

سازمان تامین اجتماعی استخدام می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»  به نقل از سازمان تامین اجتماعی، سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور راه اندازی مراکز درمانی استانهای مذکور نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می کند.

    وی افزود: داوطلبان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی به شرح ذیل و یا از طریق روزنامه های کثیرالانتشار، نسبت به ثبت نام از امروز ( سه شنبه) ٩٦/١۰/٢٦ تا شنبه ٩٦/١۰/٣۰ اقدام و مدارک مربوطه را صرفا به صورت حضوری در بازه زمانی مذکور به نشانی مندرج در آگهی ارائه کنند. روز جمعه  ٩٦/١۰/٢٩ مراکز مذکوراز ساعت ٨ تا ١٤  فعال هستند.

    حسینی آذرنوشان در ادامه افزود: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه ٩٦/١١/٦ در مراکز استانهای یاد شده برگزار خواهد شد.
    لازم به ذکر است؛ هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی صرفا از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی معتبر و قابل استناد است.

    پورسعید خلیلی