عصر بازار

مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید هیئت عامل صندوق توسعه ملی برگزار شد

عصر اعتبار- مراسم تودیع مهندس دوست حسینی و معارفه دکتر مرتضی شهیدزاده رییس جدید هیئت عامل صندوق توسعه ملی با حضور دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید هیئت عامل صندوق توسعه ملی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، در این مراسم که روز سه شنبه 26 دی ماه در محل صندوق توسعه ملی  برگزار شد، دکتر نوبخت در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات دوست حسینی، دکتر شهیدزاده را شخصیتی ممتاز،محترم صاحب دانش و دانایی و تجربه در نظام بانکی کشور توصیف کرد.

    وی با بیان اینکه امانتداری،صداقت، قانون گرایی و گره گشایی از اصول اساسی فعالیت در صندوق توسعه ملی است ،عملکرد دکتر شهیدزاده را در گره گشایی مشکلات بخش کشاورزی به ویژه در اجرای تبصره 35 قانون بودجه سال 95 که با ظرافت ودقت از همه امتیازهای قانونی برای رفع مشکلات مردم به ویژه کشاورزان استفاده شد مثبت ارزیابی کرد.

    رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات و گره گشایی مشکلات  مردم ابراز امیدواری کرد: مشابه  اقدامی که در بخش کشاورزی کشاورزی شد منابع صندوق توسعه ملی با نگرشی توسعه گرایانه در بخش صنعت و خدمات نیز صرف شود.

    بر اساس این گزارش، دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس جدید صندوق توسعه ملی نیز در سخنان خود با قدردانی از اعتماد دکتر روحانی رئیس جمهور محترم کشور، به شرایط منطقه ای واقتصادی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود:ما به عنوان سربازان جهاد اقتصادی ضمن رعایت اهداف واصول اقتصادی برای سربلندی کشور و مردم خدمت خواهیم کرد.

    وی صندوق توسعه ملی را امانتی برزگ و متعلق به مردم و نسل های آینده دانست و اظهارداشت : منابع این صندوق، در اجرای پروژه های اقتصادی به دولت کمک می کند .

    دکتر شهیدزاده ابراز امیدواری کرد: به عنوان  سرباز عرصه جهاد اقتصادی با استفاده از ظرفیت های صندوق توسعه ملی ، در راه توسعه کشور و بالندگی دولت تدبیر و امید از هیچ کوششی فروگذار نباشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی