عصر بازار

با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی؛

مدیرعامل بانک کشاورزی منصوب شد+حکم

عصر اعتبار- با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، روح‌الله خدارحمی به عنوان مدیرعامل جدید بانک کشاورزی منصوب شد.

مدیرعامل بانک کشاورزی منصوب شد+حکم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، در پی انتصاب مرتضی شهیدزاده مدیرعامل سابق بانک کشاورزی به عنوان رئیس هیأت عامل و مدیرعامل صندوق توسعه ملی، امروز در حکمی از سوی مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، روح‌الله خدارحمی به عنوان مدیرعامل بانک کشاورزی منصوب شد.

    وی جایگزین مرتضی شهیدزاده شده است.

    خدارحمی سوابقی همچون ریاست اداره بررسی اقتصادی بانک کشاورزی، مدیر امور ارتباطات و تجهیز منابع بانک کشاورزی، عضویت هیأت مدیره پست‌بانک، عضو هیأت مدیره بانک صادرات ایران و عضویت هیأت مدیره بانک کشاورزی را در کارنامه خود دارد.

    خدارحمی ضمن برخورداری از سابقه فعالیت پژوهشی در معاونت اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، در فاصله سال های 73-1371 کارشناس دفتر آموزش عالی و تحقیقات سازمان برنامه و بودجه بوده و از سال 1373 به عنوان کارشناس اداره کل بررسی‌های اقتصادی و برنامه ریزی به بانک کشاورزی پیوست.

    وی در فاصله سال های 1374 تا 1385 به عنوان رئیس اداره کل بررسی های اقتصادی و برنامه ریزی و همچنین مدیر امور تجهیز منابع به فعالیت در این بانک ادامه داد.

    خدارحمی همچنین از سال 1385 به مدت 4.5 سال به عنوان عضو هیات مدیره در پست بانک ایران و در فاصله سال های 1389 تا پایان سال 1393 عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران بوده است.

    وی از ابتدای سال 1394 مجددا به بانک کشاورزی پیوست و تا این تاریخ عضو هیات مدیره این بانک بوده است.

    خدارحمی همچنین در طول سال های فعالیت در بانک صادرات به عنوان عضو غیر موظف هیات مدیره شرکت‌های ملی انفورماتیک، شاپرک، انرژی سپهر و شرکت بیمه سرمد همکاری کرده است.

    روح الله خدارحمی متولد سال 1338 و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد علوم اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی است.

    بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی