عصر بازار

مشاور رییس جمهور:

ایجاد مناطق آزاد اقتصادی در راستای محرومیت زدایی است

عصر اعتبار- مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: نگاه دولت توسعه مناطق محروم و رفتن آنها به سمت رونق اقتصادی است بنابراین ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی در همین راستا خواهد بود.

ایجاد مناطق آزاد اقتصادی در راستای محرومیت زدایی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، مرتضی بانک افزود: تلاش خواهیم کرد تولید در مناطق جدید به سمت تولیدات صادراتی سوق داده شود تا توان رقابت با کشورهای دیگر را در مقاصد هدف داشته باشیم.
    وی با یادآوری لایحه دولت مبنی بر ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری و 12 منطقه ویژه اقتصادی از جمله اینچه برون در استان گلستان؛ ابراز امیدواری کرد بتوان نظر مجلس را نسبت به آن بیش از پیش جلب کرد.
    مشاور رییس جمهور با بیان اینکه مجلس در مباحث کلان اقتصادی برای رشد و توسعه کشور رویکرد مناسبی دارد، گفت: بحث مناطق آزاد در چارچوب توسعه اقتصاد کلان است و امیدواریم با نمایندگان مجلس در تصویب لایحه مناطق جدید اقتصادی به تفاهم برسیم.
    بانک افزود: از سوی دیگر مستند به بند 11 سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغیه رهبر معظم انقلاب ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می تواند برخی اهداف اقتصادی را به سرانجام برساند.
     مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای بازدید از بازارچه و راه آهن مرزی اینچه برون در مرز ترکمنستان که قرار است به منطقه آزاد اقتصادی تبدیل شود به گرگان سفر کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی