عصر بازار

تداوم حمایت بانک شهر از مدیریت شهری کلانشهرها

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه سطح مطلوب همکاری های بانک شهر با شهرداری‌ها در حال حاضر به سبب میزان شناخت مناسبی است که از فضای مدیریت شهری و ضوابط و مقررات نظام بانکی در این بانک وجود دارد، گفت: روند خدمت رسانی به شهرداری‌ها با جدیت ادامه داشته و خواهد داشت.

تداوم حمایت بانک شهر از مدیریت شهری کلانشهرها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حسین محمد پورزرندی با اشاره به حمایت این بانک از مدیریت شهری کلانشهرها اظهار کرد: این بانک از بدو تاسیس تا کنون در کنار شهرداری کلانشهرها بوده و از پروژه‌های شهری مهم حمایت کرده است.

    پورزرندی با بیان این‌که متاسفانه افتتاح بسیاری از پروژه‌های مهم شهری تا پیش از حمایت های بانک شهر به دلیل کمبود منابع مالی به تاخیر افتاده بود،گفت: در چند سال اخیر تلاش داشتیم تا به عنوان بازوی کمکی مدیریت شهری، در این حوزه، حامی شهروندان و  مدیریت شهرها باشیم و به اذعان بسیاری از مدیران شهری، چنانچه حمایت‌های این بانک نبود، بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام در شهرهای مختلف به سرانجام نمی‌رسید.

    وی افزود: به جرات می‌توان گفت که محیط زیست در ایران اصلی ترین چشم انداز دچار ابهام محسوب می شود و رسیدگی به آن جزو وظایف و مسئولیت‌های وظیفه ای و اجتماعی اشخاص و افراد است؛بر همین اساس تمرکز بر نقش آفرینی مثبت در این رابطه و ورود به طرح‌های موثر بر حوزه محیط زیست مثل توسعه حمل و نقل عمومی و ساخت شبکه مترو در کلانشهرها به عنوان یکی از مهم‌ترین استراتژی های بازاریابی بانک شهر گذاشته شد و امروز شاهد بالاترین سطح سرمایه گذاری بانکی در حوزه حمل و نقل عمومی شهرها به ویژه در بخش مترو توسط بانک شهر هستیم.

    مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه امروز دیگر بانکداری سنتی پاسخگوی نیاز شهروندان به ویژه نسل جوان نیست، ادامه داد: نوآوری در خدمات همواره در دستور کار مدیران بانک شهر  قرار داشته است؛ به طوری که در حال حاضر بیش از 350 پیشخوان شهرنت در بیش از 180 شهر کشور و مناطق محروم،  مشغول به فعالیت و ارائه خدمات بانکی الکترونیکی مورد نیاز به شهروندان هستند.

    به گفته پورزرندی، هم اکنون وظیفه سنگینی بر دوش بانک شهر است و موفقیت این بانک در ارائه خدمات و جلب اعتماد شهروندان در افزایش تقاضا از سوی عموم مردم، تاثیر بسزایی داشته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو