عصر بازار

تاکید معاون استانداری خراسان جنوبی بر ارتقاء نقش حمایتی پست بانک ایران در توسعه مناطق روستائی

عصر اعتبار- سیدمجتبی علوی‌مقدم معاون امورعمرانی استانداری خراسان جنوبی درنشست مشترک با حمیدرضا احمدپورشهری مدیرشعب پست بانک استان بر ارتقاء نقش حمایتی این بانک با تخصیص اعتبار ازمحل صندوق توسعه ملی جهت توسعه زیرساخت های فنی و اجرائی مناطق روستائی و مرزنشین تأکید نمود.

تاکید معاون استانداری خراسان جنوبی بر ارتقاء نقش حمایتی پست بانک ایران در توسعه مناطق روستائی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی در این نشست ضمن بیان مطلب فوق، وجه تمایز این بانک را در خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر دانست و افزود: اعطای تسهیلات توسط پست بانک و عاملیت صندوق توسعه ملی بهترین فرصت برای رونق حوزه کشاورزی، پویائی کسب و کارهای خرد و اشتغال‌زائی درمناطق روستائی این استان است.

    علوی مقدم درپایان ضمن قدردانی از کارکنان خدوم پست بانک که در دورافتاده‌ترین مناطق کشور حضور دارند عنوان کرد: همکاری و حمایت دستگاه های اجرائی از این بانک ضروری است و در راستای این مهم، استانداری انتقال حساب‌های دهیاری¬ها و حساب های مرتبط با آنها را به این بانک در دست اقدام دارد.
    همچنین احمدپورشهری در این نشست عملکرد استان درخصوص پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به طرح‌های ارائه‌شده ازسوی جهادکشاورزی را ارائه و خواستار حمایت استانداری از باجه‌های خدمات بانکی پست بانک در سطح روستاهای این استان شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی