عصر بازار

بیمه تجارت نو و هنرمندان

بیمه تجارت نو پیشگام در گسترش بیمه عمروسرمایه گذاری و حمایت از هنرمندان

عصر اعتبار- بیمه تجارت نو در اقدامی شایسته تعدادی از هنرمندان کشور از جمله سید جواد هاشمی , علی سلیمانی و سیروس همتی را تحت چتر حمایتی بیمه عمر قرار داد.

بیمه تجارت نو پیشگام در گسترش بیمه عمروسرمایه گذاری و حمایت از هنرمندان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بیمه عمر در واقع یک سرمایه گذاری مطمئن با سود تضمینی است که علاوه بر پرداخت سود علی الحساب به سپرده گذاری، شامل پوششهای بیمه ای بسیار زیادی از قبیل حادثه و فوت، نقص عضو، از کار افتادگی و یا بیماری های خاص وهزینه پزشکی و... می باشد ، که در صورت وقوع اتفاقات ناگوار بیمه عمروسرمایه گذاری حامی شما خواهد بود .

    "بیمه عمر" یکی از پرطرفدارن ترین نوع بیمه در سراسر جهان است که با اضافه نمودن یک برنامه سرمایه گذاری امن به بیمه عمر بلند مدت، روز به روز طرفدارن بیشتری را در اکثر کشورها به خصوص ایران به خود جلب می کند.

    هدف اساسی بیمه های عمر ایجاد و جمع آوری ذخایر مالی و سرمایه گذاری و کسب سود حاصله از سرمایه گذاری و نهایتاً ایفای تعهدات شرکت بیمه گر در قبال استفاده کنندگان می باشد .

    بیمه تجارت نو در راستای توسعه فرهنگ بیمه های عمر و سرمایه گذاری طی نشستی با حضور مجید باقی(مدیر روابط عمومی بیمه تجارت نو) , مونا عروجی (مدیر بیمه های اشخاص) و میثم مولایی (معاونت فروش و راهبردی بیمه های عمر) ،جمعی از هنرمندان محبوب کشور  از جمله سید جواد هاشمی ,  علی سلیمانی , سیروس همتی و.. تحت پوشش بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه تجارت نو قرارگرفتند.

    در طی این مراسم ،میثم مولایی معاونت فروش و راهبردی بیمه های عمرشرکت بیمه تجارت نو ضمن اعلام این مطلب که در سال جاری با عنایت به توسعه اصولی شبکه فروش تخصصی بیمه عمر و ارائه آموزش های مستمر شاهد رشد چشم گیری در فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری بوده ایم افزود : با توجه به برنامه های تدوینی این روند مطلوب ادامه دار خواهد بود.

    وی خاطر نشان کرد از جمله برنامه های شرکت بیمه تجارت نو فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری به افراد سرشناس و مشهور کشور میباشد و در آینده نزدیک جمع دیگری از هنرمندان تحت پوشش بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه تجارت نو قرار خواهند گرفت .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو