عصر بازار

بیمه تکمیلی، عمر و بازنشستگی روزنامه‌نگاران تسهیل می‌شود

عصر اعتبار- نشست هم اندیشی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیر عامل بیمه ایران به میزبانی بیمه ایران برگزار شد.

بیمه تکمیلی، عمر و بازنشستگی روزنامه‌نگاران تسهیل می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، در این نشست که علاوه بر معاون مطبوعاتی وزیر، مشاوران و مدیران مطبوعات داخلی نیز او را همراهی می‌کردند، مهمترین دغدغه‌های رسانه‌ها در خصوص مسائل مربوط به بیمه پایه و تکمیلی خبرنگاران و اصحاب رسانه مطرح شد.

    محمدسلطانی‌فر در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت رسانه‌ها، خبرنگاران و همچنین مسائل بیمه‌ای آنها، حل مشکل بیمه بویژه بیمه تکمیلی و بیکاری را از مهمترین دغدغه‌های خود دانست و گفت: اصلاح روند بیمه‌ای فعلی و تسهیل در امور مرتبط با بیمه اصحاب رسانه در اولویت کاری ما قرار دارد.

    وی افزود: مساله بیمه و مهمتر از آن بیمه تکمیلی، امروز دغدغه مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران است که امیدواریم با هماهنگی و همراهی بیمه ایران این مساله به طور مبنایی، حرفه‌ای و بلندمدت حل شود.

    سلطانی‌فر با اشاره به سیاست دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تامین بیمه اهالی فرهنگ و هنر ابراز امیدواری کرد: مشوق‌های بیمه ایران و مزیت‌های رقابتی این بیمه، راهگشای مشکلات فعلی و مبنای حل معضلات مرتبط با بیمه خبرنگاران شود.

    بنابراین گزارش، محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه ایران نیز در این نشست ضمن استقبال از همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: تلاش حداکثری ما و همکاران‌مان کمک به اهالی مطبوعات و اصحاب رسانه است چرا که از سختی‌های فعالیت این قشر و فضای رسانه‌ای کشور مطلع هستیم.

    وی با اشاره به اینکه تفاهم دوطرفه باید به نحوی تنظیم شود که پایدار و با حفظ اصول اقتصادی و حرفه‌ای باشد، افزود: علاوه بر بیمه درمانی و تکمیلی، در بیمه عمر، بیمه بازنشستگی و بیمه مسئولیت نیز پیشنهادهایی وجود دارد که در صورت تفاهم نهایی برای اصحاب رسانه بسیار مفید خواهد بود.

    در پایان این نشست که با حضور تنی چند از معاونان و مشاوران مدیرعامل بیمه ایران و ارائه نظرات مختلف همراه بود، مقرر شد در روزهای آتی، نشست تخصصی میان کارشناسان معاونت مطبوعاتی و بیمه ایران برگزار و جداول پیشنهادی همکاری تهیه، تنظیم و اجرایی شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو