عصر بازار

رئیس پلیس آگاهی ناجا خبر داد:

پلمب ۸ دفتر شرکت هرمی در سال جاری

عصر اعتبار- رئیس پلیس آگاهی ناجا به اجرای طرح دستگیری متهمان تحت تعقیب سنوات گذشته اشاره و بیان کرد: با اجرای این طرح در سال جاری،علی رغم محدودیت و حساسیت های لازم نسبت به این موضوع، تعداد زیادی متهم تحت تعقیب توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شدند.

پلمب ۸ دفتر شرکت هرمی در سال جاری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا مقیمی در اختتامیه نشست تخصصی روسای ادارات مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی سراسر کشور، با اشاره به حضور مستمر این پلیس در جلسات ستاد پیشگیری از جعل و کلاهبرداری وزارت کشور، کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای و... گفت: در این جلسات، اقدامات و تدابیر پیشگیرانه در این راستا مطرح و عملیاتی شده است.

    وی گفت: آموزش کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری در دستور کار پلیس آگاهی ناجاست و اقدامات لازم در این رابطه انجام شده است.

    رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اقدامات موثر در حوزه پیشگیری و مبارزه با جعل و کلاهبرداری، خاطرنشان کرد: تعامل مناسب با مراجع قضائی و سازمان‌ها، ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان دولت و اطلاع رسانی مناسب به روش‌های مختلف از جمله اقدامات انجام شده در راستای افزایش آگاه سازی مردم برای کاهش این جرم به شمار می‌آید.

    وی به اجرای مناسب طرح های ابلاغی پلیس آگاهی در سراسر کشور اشاره و بیان کرد: کشف پیش دستانه جعل و کلاهبرداری، طرح پاتوق ، دستگیری افراد تحت تعقیب و شناسایی متهمان شرکت های هرمی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت مستمر انجام شده است.

    این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر استمرار طرح کشف پیش‌دستانه جعل و کلاهبرداری در کشور، گفت: اجرای این طرح، باعث کشف تعداد کثیری پرونده در این رابطه شده است.

    سردار مقیمی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی در امر مبارزه با جعل و کلاهبرداری، خاطرنشان کرد: همچنین دوره های آموزشی اختصاصی پیشگیری و مقابله با جعل مدارک و اسناد رسمی برای کارکنان صدا وسیما، بانک مرکزی، وزارت بهداشت، ریاست جمهوری و ... برگزار شده است.

    وی به تلاش برای کاهش فاصله زمانی کشف و پی جویی پرونده ها و نیز پاسخگو بودن تأکید و تصریح کرد: آسیب شناسی به موقع جرائم، اعلام به دستگاه های متولی و نیز بازخوردگیری از آن، از جمله اقدامات انجام شده در این پلیس است.

    رئیس پلیس آگاهی ناجا، تعقیب متهمان متواری جعل و کلاهبرداری با هماهنگی مقام قضائی و نیز توجه و اهمیت به پرونده‌های معوقه را از دیگر برنامه‌های این پلیس برشمرد.

    این مقام ارشد انتظامی به اجرای طرح دستگیری متهمان تحت تعقیب سنوات گذشته اشاره و بیان کرد: با اجرای این طرح در سال جاری،علی رغم محدودیت و حساسیت های لازم نسبت به این موضوع، تعداد زیادی متهم تحت تعقیب توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شدند.

    بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار مقیمی با اشاره به پلمب دفاتر شرکت های هرمی و دستگیری متهمان آن، گفت: در 9 ماهه سال جاری، 8 دفتر شرکت هرمی پلمب شد در حالی که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 15 دفتر بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو