عصر بازار

وضعیت بیمه و تسهیلات ویژه صندوق هنر برای روزنامه‌نگاران بهبود می‌یابد

عصر اعتبار- نشست هم اندیشی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیر عامل صندوق اعتباری هنر به میزبانی صندوق برگزار شد.

وضعیت بیمه و تسهیلات ویژه صندوق هنر برای روزنامه‌نگاران بهبود می‌یابد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، در این نشست که علاوه بر معاون مطبوعاتی وزیر، مشاوران و مدیران مطبوعات داخلی، نماینده اصناف مدیریتی مطبوعات نیز او را همراهی می‌کردند، موضوع بیمه خبرنگاران و اصحاب رسانه و افزایش ظرفیت بهره برداری از خدمات صندوق اعتباری هنر مطرح شد.

    محمدسلطانی فر در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بیمه خبرنگاران، حل مبنایی و اصولی بیمه روزنامه نگاران و استفاده از تسهیلات بیمه بیکاری، بازنشستگی و خدمات درمانی را از مهمترین دغدغه‌های خود دانست و گفت: باید روند استفاده از تسهیلات بیمه ای صندوق اعتباری هنر را به گونه ای تسهیل کنیم تا بیشترین خدمات با کمترین بروکراسی برای اصحاب رسانه صورت پذیرد.

    وی با اشاره به ظرفیت و مدیریت خوب صندوق اعتباری هنر، بر استفاده از سامانه جامع رسانه ها برای تسهیل در شناسایی و معرفی روزنامه‌نگاران به صندوق تاکید کرد و خواستار پیوند الکترونیکی زیرساخت‌های 2 مجموعه برای بهبود وضعیت معرفی اصحاب رسانه به صندوق شد.

    سیدحسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای صندوق برای گروه‌های 3 گانه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران، اظهار داشت: تمام تلاش ما استفاده درست از منابع در اختیار برای تکریم اعضای صندوق است.

    وی با اشاره به خدمات صندوق در حوزه هایی مانند «بیمه مشاغل، کمک هزینه درمانی، مستمری بگیران، کمک ها و وام‌های مختلف» افزود: در صورت اتصال بانک های اطلاعاتی دو مجموعه، سرعت در تایید عضویت و استفاده از تسهیلات بسیار بالا می رود و می توان از تمام ظرفیت‌های حمایتی صندوق برای روزنامه نگاران استفاده کرد.

    در پایان این نشست که با حضور تنی چند از معاونان و مشاوران مدیر عامل صندوق اعتباری هنر و ارائه نظرات مختلف همراه بود، مقرر شد در روزهای آتی، نشست تخصصی میان کارشناسان معاونت مطبوعاتی و صندوق اعتباری هنر برگزار و جداول پیشنهادی همکاری در موضوعات «بیمه خبرنگاران و افزایش سقف حمایتی تا 3 هزار نفر، وام‌های مختلف با سود 4درصد، افزایش سقف افراد مشمول بیمه تکمیلی و بهره برداری از خدمات رفاهی» تهیه، تنظیم و اجرایی گردد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو