عصر بازار

دونالد ترامپ اعلام کرد :

ترامپ برنامه زیرساختی خود را به ۱.۷ تریلیون دلار افزایش داد

عصر اعتبار- دونالد ترامپ اعلام کرد که برنامه مورد انتظار او برای بازسازی زیرساخت‌های آمریکا، شامل سرمایه‌گذاری ۱.۷ تریلیون دلاری ظرف ۱۰سال خواهد بود که این رقم، بزرگتر از چیزی است که قبلا اعلام شده بود.

ترامپ برنامه زیرساختی خود را به ۱.۷ تریلیون دلار افزایش داد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر ، رئیس‌جمهور آمریکا، دونالد ترامپ اعلام کرد که برنامه مورد انتظار او برای بازسازی زیرساخت‌های آمریکا، شامل سرمایه‌گذاری 1.7 تریلیون دلاری، ظرف 10 سال خواهد بود که این رقم بزرگتر از چیزی است که قبلا اعلام شده بود.

    ترامپ در تجمع شهرداران در کاخ سفید اعلام کرد که این برنامه که قسمت‌هایی از آن، در سخنرانی سالانه «استیت آو ده یونیون آدرس» رییس‌جمهور، که هفته آینده انجام می‌شود، تشریح خواهد شد، در واقع حدود 1.7 تریلیون دلار خواهد شد. ترامپ پیش از این، این برنامه را، یک تریلیون دلار ارزیابی کرده بود که آن هم ترکیبی از سرمایه‌گذاری فدرال و محلی را شامل می‌شد.

    انتظار می‌رود دولت از کنگره، درخواست سرمایه‌گذاری فدرال 200 میلیارد دلاری در زیرساخت‌ها را مطرح کند که هدف آن، تشویق به جذب سرمایه‌گذاری بیش از 1 تریلیون دلاری از بخش ایالتی، محلی و خصوصی است تا به وسیله آن پل‌ها، بزرگراه‌ها، آب‌رسانی‌ها و سایر پروژه‌های زیرساختی آمریکا، تامین مالی شوند.

    سناتور جمهوری‌خواه، جان تیون، که رییس کمیته تجارت است، در مصاحبه‌ای به رویترز گفت که چالش بزرگ این است که چگونه این هزینه پرداخت خواهد شد؟ دولت ترامپ در مورد کاهش هزینه کردها صحبت می‌کند؛ اما هیچ چیز مشخصا تعیین نشده است.

    تیون گفت که متقاعد کردن دموکرات‌ها برای پشتیبانی از تامین بودجه زیرساختی، بدون این‌که دولت فدرال  درآمد اضافی‌ را به آن تخصیص دهد، مشکل خواهد بود.

    در یک سند که این هفته فاش شد و یک مقام بلندپایه دولتی آن را تایید کرد، نشان داده شده است که دولت در نظر دارد سهم خود در سرمایه‌گذاری‌های مشترک را که به طور سنتی 80 درصد بوده است؛ به حداکثر 20 درصد تغییر دهد. این در صورتی که ایالت‌ها قبول کنند بیشتر هزینه پروژه‌ها را به دوش بکشند، باعث خواهد شد به طور کلی بودجه بالاتری برای زیرساخت‌ها صرف شود.

    دموکرات‌ها این پیشنهاد را مورد انتقاد قرار داده‌اند و گفته‌اند که دولت ترامپ باید هزینه فدرال بیشتری را به این پروژه اختصاص دهد.

    در این لایحه همچنین بازبینی‌های مربوط به محیط زیست ساده‌تر شده‌اند که این ساخت بزرگراه‌ها و سایر پروژه‌ها را آسان‌تر می‌کند. همچنین اجازه داده شده است عوارض بالاتری در جاده‌ها گرفته شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو