عصر بازار

رییس اداری بانکداری مجازی ایران زمین تشریح کرد :

استقبال از مشارکت فین تک ها در راستای ارتقاء خدمات بانکداری دیجیتال

عصر اعتبار- رییس اداری بانکداری مجازی ایران زمین، گفت: موبایل بانک ایران زمین نرم افزاری کاملا بومی است که از لحاظ امنیت می توان به جرات گفت از امن ترین موبایل بانک های ایران به شمار می آید.

استقبال از مشارکت فین تک ها در راستای ارتقاء خدمات بانکداری دیجیتال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸:۰۰

    احمد رضا  ایرجی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر اعتبار »درباره ویژگی های موبایل بانک ایران زمین ، گفت: ویژگی بارزموبایل بانک، بانک ایران زمین را می توان در معماری آن دانست چرا که سعی شده است با همکاری فین تک ها شبکه ارزش را در  همه سرویس های این بانک  به وجود آوریم.

    وی ادامه داد: موبایل بانک یکی از خدمات بانکداری مدرن بانک ایران زمین است که نه تنها برای مشتریان این بانک بلکه برای همه شهروندان که  دارای سایر کارت های  بانکی هستند این امکان را فراهم می سازد که در هر زمان به کلیه خدمات بانکی مورد نیاز دسترسی داشته باشد.
    ایرجی زاده افزود:شهروندان و مشتریان با نصب موبایل بانک به صورت خودکار عضو باشگاه مشتریان ایران زمین خواهند شد که می توانند از امتیازات آن استفاده کنند که از آن جمله می توان به انتقال وجه به صورت کارت به کارت از مبدا هر بانکی انجام دهند.
    رییس اداری بانکداری مجازی ایران زمین از دیگر ویژگی های این نرم افزار را ارتباط ویدیویی عنوان کرد و افزود: با نصب موبایل بانک این امکان وجود دارد که با اتصال به شعبه  مجازی بانک ایران زمین، همه شهروندان نه فقط مشتریان این بانک در هر جای دنیا که باشند ارتباط ویدیویی برقرار کنند . البته باید به این نکته توجه داشت احراز هویت از طریق خط موبایل است و برای شهروندانی که بخواهند در خارج از کشور از این امکان استفاده کنند باید قبل از آن خط موبایل رجستر شده باشد.
    ایرجی زاده تصریح کرد: این نرم افزار بر روی موبایل های اندروید و (ios) قابل نصب است.
    وی درباره امنیت این نرم افزار ، گفت:می توان به جرات اعلام کرد که موبایل بانک ایران زمین از امن ترین موبایل بانک‌های ایران به شمار می آید. چرا که متخصصان این بانک برای هر ورژن مدت زمان طولانی وقت صرف کرده اند و در حال حاضر یک آزمایشگاه امنیت در مجموعه بانک وجود دارد که امنیت آن  را رصد می کند.
    رییس اداری بانکداری مجازی ایران زمین توجه به فین تک‌ها را مهم دانست و افزود: امیدواریم در کنار همکاری با  فین تک ها، استفاده از خدمات مالی و پرداخت را در بستری امن برای مشتریان، توسعه و بهبود دهیم.
    وی با اشاره به اینکه موبایل بانک ایران زمین کاملا بومی است، گفت:شاید از برخی ابزارهای خارجی استفاده کرده باشیم اما  تمامی سرویس‌ها را در داخل با همکاری فین تک ها تولید کرده ایم.
    ایرجی زاده تصریح کرد: از مزایای مهم داخلی سازی این نرم افزار را می توان اینگونه بیان کرد که سورس کد آن کاملا در اختیار بانک ایران زمین است و هر کاری را برای توسعه نرافزار ،  سرویس ها و ایجاد ارزش افزوده برای  سوپر مارکت هامی توانیم، انجام دهیم.
    وی افزود: بانک ایران زمین در راستای نیاز شهروندان و مشتریان این بانک اقدام به راه اندازی یک شبکه ارزش کرد تا نیازمندی مشتریان و شهروندان را با دریافت سرویس های مختلف از فین تک ها در دل این نرم افزار بگنجاند.
    رییس اداری بانکداری مجازی ایران زمین  همکاری همه فین تک ها را در ارائه همه سرویس ها بر روی این نرم افزار را خواستار شد و گفت: ما تلاش کرده ایم در همکاری با فین تک ها طوری عمل کنیم که هم بانک وهم فین تک ها در حوزه خود بحث بانکداری دیجیتال را لحاظ کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی