عصر بازار

بازگشت "صادرات" به بورس پس از ۲۰ ماه غیبت

عصر اعتبار- بانک صادرات در حالی سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده دعوت کرده که از تیرماه سال گذشته تا کنون نماد معاملاتی این بانک در بورس متوقف است.

بازگشت "صادرات" به بورس پس از ۲۰ ماه غیبت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، برگزاری مجمع عمومی بانک صادرات پس از 20 ماه در حالی این روزها شنیده می شود که نماد معاملاتی این بانک همزمان با سایر بانکهای بزرگ از جمله ملت و تجارت در 29 تیرماه پارسال با قیمت پایانی 1005 ریال برای هر سهم وبصادر بسته شده است.

    از این رو سهامداران بانک صادرات هفته‌ها و ماهها است که منتظرند تا با بازگشت نماد معاملاتی‌شان دستکم حبس طولانی مدت نقدینگی خود را پایان یافته ببینند.

    بر این اساس با انتشار اطلاعیه‌ای در سامانه کدال، زمان برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان شرکت بانک صادرات که با نماد «وبصادر» در بازار سهام حضور دارد، در حالی اعلام شده تا شاید این بار چشم انتظاری سهامداران، برای بازگشایی نماد معاملاتی بانک صادرات پایانی داشته باشد.

    بدین منظور قرار است بانک صادرات مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده خود را روز یکشنبه 15بهمن ماه 96برگزار کند و انتخاب اعضای هیات‌ مدیره، استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 30اسفند 95، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و سایر مواردی که قابل طرح در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده باشد، به عنوان دستور جلسه عمومی عادی بطور فوق العاده بانک صادرات اعلام شده است.

    این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بانک صادرات که با نماد «وبصادر» در بازار اول (تابلوی اصلی) بورس فعالیت دارد، از 29تیر ماه 95متوقف است و سهامداران آن بیش از 20ماه است که منتظر بازگشایی نماد آن هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی