عصر بازار

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

خانه دار شدن اقشار متوسط و ضعیف جامعه با ورود مسکن به بورس

عصر اعتبار- عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، با مثبت ارزیابی کردن طرح ورود مسکن به بورس، گفت: با اجرایی شدن این طرح سرمایه های خرد مردم جمع شده و توانایی خرید مسکن در اقشار متوسط و ضعیف جامعه تقویت می شود.

خانه دار شدن اقشار متوسط و ضعیف جامعه با ورود مسکن به بورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، شادمهر کاظم زاده با اشاره به ایده ورود مسکن به بورس، گفت: این طرح می تواند آینده خوبی برای اقتصاد کشور رقم بزند.

    عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ورود مسکن به بورس برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه تاثیرگذاری بیشتری دارد، افزود: با اجرایی شدن این طرح سرمایه های خرد مردم جمع شده و توانایی خرید مسکن در اقشار متوسط و ضعیف جامعه تقویت می شود.

    نماینده مردم ایلام، دره شهر و آبدانان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری افراد در بورس می تواند به مرور زمان صاحب خانه شدن آن ها را رقم بزند، تصریح کرد: با عملیاتی شدن این طرح علاوه بر رونق بورس در شرایط اقتصادی کشور نیز رخ می دهد.

    ورود مسکن به بورس سرمایه های مردم را ایمن می کند

    وی با بیان اینکه با ورود مسکن به بورس سرمایه های افراد در یک جای امن سرمایه گذاری می شود، گفت: به طور حتم با این طرح همراه با افزایش قیمت مسکن سرمایه های خرد افراد نیز با ارزش افزوده و سود همراه می شود.

    کاظم زاده با تاکید بر اینکه ورود مسکن به بورس از لحاظ کلان اقتصادی نیز از تورم جلوگیری می کند، افزود: با توجه به آمار نقدینگی بالا در جامعه هدایت سرمایه های خرد مردم به بورس مزایای بسیاری از حیث اقتصادی خواهد داشت.

    سرمایه های مردم باید به مسیر تحرک بخشی اقتصادی هدایت شود

    وی ادامه داد: با جمع آوری و هدایت سرمایه های خرد مردم به سمت مسیرهای درست اقتصادی مانند بورس اوراق بهادار تحرک بخشیدن به موتور اقتصادی مملکت صورت می گیرد.

    عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: سازوکار ورود مسکن به بورس در کمیسیون عمران مجلس بررسی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو