عصر بازار

بخشودگی جرایم دیرکرد پرداخت حقوق دولتی ۱۹ معدن استان سمنان

عصر اعتبار- سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی استان سمنان از بخشودگی جرایم دیرکرد پرداخت حقوق دولتی ۱۹ معدن استان در کارگروه بخشودگی جرایم خبر داد.

بخشودگی جرایم دیرکرد پرداخت حقوق دولتی ۱۹ معدن استان سمنان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷:۰۰

    ‌به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا‌، محمد فروهر با اعلام این خبر اظهار کرد: تاکنون دو جلسه کارگروه بخشودگی جرایم حقوق دولتی در استان برگزار شده است که در این راستا 19 معدن استان از بخشودگی جرایم دیرکرد پرداخت حقوق دولتی برخوردار شده‌اند.

    وی اضافه کرد: کلیه معادن استان که تا مورخ 29 خرداد سال 97 کل حقوق دولتی معوق مربوط به سالهای قبل از 94 را بطور کامل پرداخت نمایند مشمول بخشودگی جرایم دیرکرد پرداخت حقوق دولتی خواهند شد از پرداخت این جرایم معاف خواهند شد.

    سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: بر اساس مصوبات کارگروه بخشش جرایم‌، معادنی که حقوق دولتی سال 95 را به موقع پرداخت نکرده اند نیز می توانند درخواست خود را جهت بخشودگی جرایم با ذکر دلیل عدم پرداخت به سازمان ارائه کنند.

    فروهر تاکید کرد: درصورتیکه دلایل ارائه شده براساس تشخیص کارگروه مرتبط با رکود بازار و یا تحریم‌های ظالمانه باشد و چنانچه بهره بردار ظرف مدت 6 ماه نسبت به پرداخت حقوق دولتی معوق اقدام نماید‌، جرایم و ضرر و زیان ناشی از دیرکرد پرداخت حقوق دولتی این معادن مشمول بخشودگی خواهد شد.

    این مقام مسئول از کلیه بهره برداران معادن استان سمنان درخواست کرد به منظور بهره مندی از این فرصت قانونی درخواست بخشودگی جرایم پرداخت حقوق دولتی را حداکثر تا 29 بهمن ماه سالجاری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه و ظرف مدت 6 ماه حقوق دولتی معوق خود را پرداخت کنند.

    سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بر اساس مصوبات کارگروه بخشودگی جرایم دیرکرد پرداخت حقوق دولتی که با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و امور اقتصادی و دارایی استان تشکیل می شود، تاکنون 19 معدن در استان از این فرصت استفاده و از پرداخت جرایم دیرکرد حقوق دولتی معاف شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی