عصر بازار

سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد دلاری ایرباس در ترکیه

عصر اعتبار- یک مقام ارشد ایرباس، ترکیه را از مقاصد استرتژیک سرمایه‌گذاری این شرکت خواند و از تداوم سرمایه‌گذاری‌ها در این کشور خبر داد.

سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد دلاری ایرباس در ترکیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، تیری باریل - مدیر منابع انسانی ایرباس - که به ترکیه سفر کرده است گفت: ما در ترکیه سرمایه گذاری کرده ایم و به این کار ادامه خواهیم داد، ترکیه یکی از موثرترین، کاراترین و عملیاتی ترین مناطق جهان است. وی با اشاره با امضای تفاهم مقدماتی با صنایع دفاعی ترکیه برای گسترش همکاری ها گفت که ایرباس شرکای معقولی در ترکیه دارد.

    وی افزود: فکر می کنم بعد از این همه مدت همکاری، تعهدات همکاری جدید برای آینده و سرمایه گذاری پنج میلیارد دلاری تا سال 2030  جزو مراحل معمول سیر تکامل روابط محسوب می شوند چرا که می‌خواهیم به رشد همکاری ها با ترکیه، ترکیش ایرلاین (خطوط هوایی ملی ترکیه) و صنایع هوافضای ترکیه (تای) ادامه دهیم.

    ترکیش ایرلاین هم اکنون دارای بیش از 330 هواپیمای مسافری و باربری است و به 300 مقصد در 120 کشور دنیا پرواز دارد، این ایرلاین بین سال های 2011 تا 2016 به مدت شش سال توسط موسسه انگلیسی رتبه بندی خطوط هوایی " اسکای ترکس"، بهترین ایرلاین اروپایی لقب گرفت.

    باریل در توضیح استراتژی ایرباس برای سال 2018 گفت: استراتژی سال 2018 تداوم تحویل تعداد زیادی از هواپیماها به مشتریان‌مان و سرمایه گذاری در طیف وسیعی از محصولات پرنده خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی