عصر بازار

استاندار خراسان رضوی:

بانک قرض الحسنه مهرایران از دستاوردهای انقلاب و گره گشای مردم است

عصر اعتبار- رشیدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای اداری استان ضمن تاکید بر نقش موثر خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در توسعه بانکداری اسلامی گفت: این بانک یکی از دستاوردهای انقلاب است که با ترویج سنت الهی قرض الحسنه برای حل مشکلات مردم تلاش می کند.

بانک قرض الحسنه مهرایران از دستاوردهای انقلاب و گره گشای مردم است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، رشیدیان در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی بیان داشت: پس از گذشت ده سال از فعالیت بانک قرض الحسنه مهرایران امروز شاهد پویایی و تاثیرات ارزشمند این بانک مردمی هستیم و حضور این بانک در لایه های مختلف جامعه به خوبی دیده می شود.
    وی افزود: در شرایطی که مردم با مسائل مختلف مالی دست و پنجه نرم می کنند، بانک قرض الحسنه مهر ایران در کنار مردم برای کمک به آنها گام بر میدارد و این مهم را به بهترین شکل انجام داده است.
    رشیدیان ادامه داد: حضور به هنگام و موثر بانک قرض الحسنه مهرایران در کنار زلزله زدگان استان های خراسان رضوی و کرمانشاه و حمایت از آنان با پرداخت تسهیلات بلاعوض نمونه ای کوچک از خدمات این بانک ارزشمند است.
    وی خاطر نشان کرد: بانک قرض الحسنه مهرایران از دستاوردها و افتخارات این نظام مقدس است و همه مسئولین می بایست برای هرچه قوی تر شدن این بانک هرآنچه لازم است را انجام دهند.
    استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: بانکداری اسلامی راه حل اساسی بسیاری از مشکلات است و امیدواریم در آینده، همه بانک ها به این سمت و سو حرکت کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی