عصر بازار

معاون بورس تهران تایید کرد؛

عبور ارزش بازار بدهی از ۱۰ هزار میلیارد تومان

عصر اعتبار- معاون بورس تهران اعلام کرد: ارزش بازار بدهی با عرضه اوراق صکوک اجاره ۳۰۰۰ میلیارد ریالی شرکت گل گهر از ۱۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد.

عبور ارزش بازار بدهی از ۱۰ هزار میلیارد تومان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، روح اله حسینی مقدم در خصوص آخرین آمار اوراق منتشر شده در سال جاری اظهارداشت: اوراق صکوک اجاره گل گهر هفتمین اوراقی است که در سال 96 منتشر شده و در نظر داریم این سهم را افزایش بدهیم.

    وی اظهارداشت: اوراق صکوک اجاره گل گهر در دو نماد در بورس منتشر می شود و به طور کلی 32 اوراق تا به امروز در بازار سهام امکان معامله پیدا کرده اند. معاون بورس تهران ادامه داد: 27 نماد در حال حاضر از طریق مسیر بورس تامین مالی خود را انجام داده اند.

    حسینی مقدم درباره تامین مالی در بازار سرمایه گفت: شرکت ها می توانند با استفاده از ابزارهای مالی اسلامی، مهندسی تامین مالی خود را در بارار سرمایه انجام دهند. مقدم در ادامه گفت: هنوز بخش قابل توجهی از شرکت ها در بورس با ابزارهای تامین مالی آشنا نیستند و این ضعف باید برطرف شود چرا که در شرایط فعلی نرخ ها جذابیت بیشتری برای تامین مالی ایجاد کرده و ناشران می توانند با استفاده از ظرفیت های بازار سرمایه، مدل تامین مالی مورد نظر را پیاده سازی کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی