عصر بازار

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

روال پرداخت یارانه تغییری نمی‌کند

عصر اعتبار- شاهرود-نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از عدم‌تغییر در روال پرداخت یارانه خبر داد و گفت: دولت باید سازوکار مناسبی برای حذف یارانه اقشار پردرآمد ارائه کند.

روال پرداخت یارانه تغییری نمی‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، سید حسن حسینی شاهرودی صبح پنج‌شنبه در نخستین روز از دهه فجر و در دیدار با امام‌جمعه شاهرود به میزبانی دفتر وی، ضمن اشاره به تصویب کلیات بودجه پس از بررسی و انجام سریع اصلاحاتی بر روی آن طی 24 ساعت، بودجه را درزمینهٔ هدفمندسازی یارانه‌ها ضعیف دانست و افزود: موضوع یارانه‌ها فقط به‌صورت یک عدد و بدون ارائه مکانیسمی در لایحه بودجه ذکرشده بود و با توجه به شرایط رکود حاکم بر کشور، حذف ناگهانی یارانه‌های سی میلیون نفر می‌توانست تبعات اجتماعی، سیاسی و چه‌بسا امنیتی در پی داشته باشد.

    وی با تأکید بر لزوم مدیریت جهادی و تلاش مسئولان و ازجمله دولت برای رفع مشکلات کشور، افزود: دولت موظف است هر چه سریع‌تر، راهکاری برای حذف یارانه اقشار پردرآمد پیش‌بینی کند.

    حسینی شاهرودی در ادامه بابیان اینکه در موضوع منطقه ویژه اقتصادی شاهرود، با تلاش و مجاهدت مسئولان شهرستان، استعلام مربوطه طی 24 ساعت دریافت شد، اظهار داشت: این موضوع نشان داد، می‌شود بسیاری از مشکلات مردم و مملکت را به همین شکل حل کرد.

    نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس به اعتراضات اخیر مردم نیز اشاره کرد و ضمن تشکر از زحمات مسئولان برای ایجاد آرامش در شهرستان، گفت: باوجود کوشش‌های انجام‌شده ولی بازهم مردم تمام‌کننده بودند و اگر وارد میدان نمی‌شدند، این قائله ختم نمی‌شد لیکن این انقلاب از آن مردم است و ما خادم ایشان هستیم.

    وی با تأکید بر اینکه مشروعیت نظام مرهون ملت است، افزود: مردم در این نظام، تنها فرصت ما هستند و رعایت اخلاق مناسب در مواجهه با آن‌ها کمترین کاری است که مسئولان می‌توانند انجام دهند؛جلب رضایت ملت، وظیفه اصلی مسئولان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی