عصر بازار

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خبر داد؛

تصویب بودجه ۷۰ هزار میلیارد ریالی کمیته امداد و سازمان بهزیستی در مجلس

عصر اعتبار- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از تصویب بودجه ۷۰ هزار میلیارد ریالی برای نهادهایی همچون کمیته امداد و سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: این اقدام کار بسیار مهم و قابل توجهی بود که انجام شد.

تصویب بودجه ۷۰ هزار میلیارد ریالی کمیته امداد و سازمان بهزیستی در مجلس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از نمایشگاه»، امیر خجسته ظهر امروز در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار کرد: در حال حاضر تحول خوبی در کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجاد شده است.

    وی گفت: مجموعه کمیته امداد به دور از هر جریان سیاسی، زیر چتر ولایت قرار گرفته است و هدف اصلی آن کمک به اقشار بی‌بضاعت جامعه است.

    نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه خدمات کمیته امداد در توجه به مددجویان و اکرام و اطعام این افراد در جامعه به نحو احسن انجام می‌شود، افزود: تصویب بودجه 70 هزار میلیارد ریالی برای نهادهایی همچون کمیته امداد و سازمان بهزیستی در مجلس کار بسیار مهم و قابل توجهی بود که خوشبختانه انجام شد.

    وی گفت: اولویت فعالیت‌ها و اقدامات مجلس در توجه به افراد بی‌بضاعت شایان توجه بوده و اقداماتی برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه به نحو مطلوب در حال انجام است.

    خجسته خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی ایجاد خودباوری و خودکفایی برای خانوارها و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد ایجاد شده به طوری که این روحیه خودباوری در سال‌های گذشته در بین این خانواده ها بسیار کمرنگ بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی