عصر بازار

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

۷۴ بیمارستان تامین اجتماعی، "درجه یک" و یک بیمارستان "عالی" است

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ۷۴ بیمارستان ملکی تامین اجتماعی در ارزیابی‌ها درجه یک و یک بیمارستان درجه عالی را کسب کرده‌اند.

۷۴ بیمارستان تامین اجتماعی، "درجه یک" و یک بیمارستان "عالی" است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر وبا حضور دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، ١٥ تخت بستری تخصصی جراحی زنان و زایمان در بیمارستان تامین اجتماعی خلیج فارس بندرعباس افتتاح شد.

    دکتر نوربخش در مراسم افتتاح این پروژه گفت: تامین اجتماعی متشکل از بخش‌های بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی است.

    وی با اشاره به اینکه بخش درمان از بخش های خدوم است که به نیازهای محرومان و درماندگان رسیدگی می‌کند، افزود: مفتخر به خدمت رسانی به این عزیزان هستیم و خدا را شاکریم که این خدمت‌گذاری را انجام می‌دهیم.

    نوربخش گفت:خدمات از طریق 80 بیمارستان و 320 مرکز سرپایی ملکی به اندازه یک سوم خدمات درمانی است که به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه می‌شود و این، حجم خدمات را نشان می‌دهد.

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه این سازمان اهتمام بر افزایش کیفیت خدمات درمانی دارد، اظهار داشت: 74 بیمارستان ملکی تامین اجتماعی در ارزیابی‌ها درجه یک و یک بیمارستان درجه عالی را کسب کرده‌اند.

    وی با اشاره به اینکه شان و کرامت بیمه شدگان دریافت خدمات عالی است، گفت: در دهه فجر امسال پروژه‌های درمانی مختلفی در مناطق محروم افتتاح می‌شود.

    نوربخش با بیان اینکه استراتژی تامین اجتماعی برقراری عدالت جنسیتی در مدیریت این سازمان است، افزود: در این سازمان  45 درصد همکاران از خانم ها هستند و اعتماد به بانوان با پاسخ مثبت همراه بوده است.

    مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان نیز در مراسم افتتاح گفت: ٩ مرکز درمانی تامین اجتماعی در این استان وجود دارد و بیمارستان خلیج فارس بندرعباس مرکز بستری ملکی تامین اجتماعی در هرمزگان است. در شهر بندرعباس و 5 شهر دیگر مرکز درمانی ملکی داریم.

    دکتر لیلا خدری افزود:240 تخت فعال داریم که 15 تخت از آبان ماه تحویل شده است.

    وی با اشاره به افتتاح ١٥ تخت بستری بخش زنان در بیمارستان خلیج فارس گفت: با توجه به کمبود در بخش زنان و زایمان در استان هرمزگان، این طرح انجام شد.

    خدری افزود:حذف دفترچه و برنامه تشکیل پرونده الکترونیک بیماران مزمن در بیمارستان تامین اجتماعی خلیج فارس بندرعباس در حال اجرا است.

    گفتنی است، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به همراه استاندار هرمزگان از بخش‌های مختلف بیمارستان تامین اجتماعی خلیج فارس بندرعباس بازدید و از بیماران نیز عیادت کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو