عصر بازار

ادامه طرح دوره‌ای باشگاه مشتریان بانک آینده با عنوان «هر آرزویی در آینده برآورده می‌شه»

عصر اعتبار- ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ هفتمین طرح دوره‌ای باشگاه مشتریان بانک آینده، با نام «هر آرزویی در آینده برآورده می‌شه»، از تاریخ ۱۰ آبان‌ماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۲ بهمن‌‌ماه سال‌جاری ادامه دارد.

ادامه طرح دوره‌ای باشگاه مشتریان بانک آینده با عنوان «هر آرزویی در آینده برآورده می‌شه»
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، برای برآورده‌کردن آرزوها، 15 (پانزده) میلیارد ریال جایزه به این دوره اختصاص یافته است. 7 (هفت) میلیارد ریال از این میزان جوائز، شامل یک جایزه بزرگ 3 (سه) میلیارد ریالی و میلیون‌ها جایزه ارزنده دیگر است که با مشارکت مشتریان و با پاسخ دادن و انتخاب فهرستی از جوایز که از طریق کانال‌های ارتباطی در اختیارشان قرار می‌گیرد؛ مشخص خواهد شد.
    ضمناً، مبلغ 8 (هشت) میلیارد ریال باقیمانده ارزش جوائز، به‌صورت اختصاصی با انجام قرعه‌کشی میان مشتریان هر شعبه بانک، به ایشان، اهدا خواهد شد.
    شایان ذکر است؛ سـازوکار امتیازدهی در این دوره از برگـزاری باشگاه مشـتریان بانک آینده، تغیـیر کرده است. به‌گونه‌ای‌که مشتریان، براساس نوع سپرده (با توجه به مشخصات مندرج در سامانه اینترنتی باشگاه مشتریان) و تعداد تراکنش‌های بانکداری الکترونیکی، امتیاز کسب کرده تا با کسب حداقل 2500 امتیاز، شانس خود را در برنده شدن در قرعه‌کشی جوایز این طرح، افزایش دهند.
    گفتنی است؛ علاوه بر این برنامه در طول اجرای طرح باشگاه مشریان بانک آینده، پنج برنامه تشویقی با موضوعات مختلف، نظیر: طرح تشویقی به‌مناسبت «میلاد پیامبر گرامی (ص)»، «هوای پاک امتیازه» و «جشنواره یلدا»، با اختصاص و اهدای جوایز جداگانه، برگزار شد.
    یادآور می‌شود؛ با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی این طرح، مردم و مشتریان عزیز به‌منظور کسب امتیاز بیشتر و افزایش شانس برنده شدن در قرعه‌کشی جوایز استثنایی این دوره، می‌توانند؛ با افتتاح حساب جدید، با افزایش موجودی و بالا بردن تعداد تراکنش‌های بانکداری الکترونیکی بانک آینده، شانس خود را برای برنده شدن، افزایش دهند.
    علاقه‌مندان؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک آینده در سراسر کـشور مراجعه و با مرکز ارتباط بانک به‌شمـاره 27663200-021 تماس حاصل فرمایند.
    هم‌چنین، سامانه اینترنتی باشگاه مشتریان بانک آینده به‌نشانی: ba.efarda.ir در دسترس مشتریان عزیز، برای کسب هرگونه اطلاعات، درباره این طرح است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو