عصر بازار

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

گردشگری، اقتصاد سوم جهان و از هر ۱۱ شغل، یکی مربوط به این حوزه است

عصر اعتبار- معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: گردشگری، اقتصاد سوم جهان محسوب می شود و از هر ۱۱ شغل، یک شغل مربوط به این حوزه است.

گردشگری، اقتصاد سوم جهان و از هر ۱۱ شغل، یکی مربوط به این حوزه است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، علی اصغر مونسان عصر شنبه در نشست شورای اداری استان یزد افزود: دولت با در نظر گرفتن حداقل بودجه می تواند اشتغال زیادی در حوزه گردشگری ایجاد کند، به طوری که شاهد انفجار شغل باشیم.
    وی جدی گرفتن بیش از پیش بخش گردشگری را خواستار شد و گفت: در این بخش، حداقل ها تامین نشده است.
    وی با یادآوری موفقیت کسب و کارهای کوچک در یزد خاطر نشان گرد: حوزه گردشگری در دورافتاده ترین مناطق هم شغل ایجاد کرده است.

    ***مجموعه قضایی، آماده کمک به دولت در تامین امنیت سرمایه گذاری است
    سید علی رضا آوایی وزیر دادگستری هم در این نشست با تاکید بر اهمیت جذب سرمایه و رونق اقتصادی در کشور، از آمادگی کامل مجموعه‌ های قضایی برای کمک به دولت در تامین امنیت سرمایه‌ گذاری‌ ها خبر دارد.
    معاون اول رییس جمهوری به اتفاق رییس سازمان میراث فرهنگی و چهار وزیر کابینه دولت، صبح روز شنبه برای افتتاح چند طرح به مناسبت دهه فجر، وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شدند.
    اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، رضا اردکانیان وزیر نیرو، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید علی رضای آوایی وزیر دادگستری، علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سومین روز از ایام دهه فجر وارد یزد شدند.
    افتتاح چند طرح صنعتی و تولیدی و از جمله طرح تولید فولاد یک میلیون تنی و واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی چادرملو و طرح توسعه صنایع لاستیک تولید کننده تایرهای رادیال سیمی سواری، تایرهای رادیال سیمی مینی بوس و وانت از جمله طرحهایی است که امروز افتتاح شد.
    واحد تولیدی یاس کیسه تولید کننده انواع گونی و نخ نیز در میبد و بازدید از معدن سرب و روی مهدی آباد مهریز و بافت تاریخی یزد از دیگر برنامه های سفر اسحاق جهانگیری و هیات همراه به یزد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو