عصر بازار

مدیر عامل شرکت عمران پردیس مطرح کرد:

ماجرای ۱۰ میلیون تومانی که از وام مسکن مهر کسر می شود

عصر اعتبار- طبق گفته مسئولان مسکن مهر پردیس، ۱۰ میلیون تومان کسر شده از وام مسکن مهر به تمامی متقاضیان عودت داده می‌شود.

ماجرای ۱۰ میلیون تومانی که از وام مسکن مهر کسر می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که تسهیلات مسکن مهر به 40 میلیون تومان افزایش یافته است، اما بسیاری از متقاضیان مسکن مهر پردیس طی تماسی که  داشته اند،اعلام کرده اند که 10 میلیون تومان از این تسهیلات از جانب شرکت عمران پردیس کسر وبه حساب آنها واریز می شود،با این حال متقاضیان همچنان موظف به پرداخت اقساط 40 میلیون تومانی هستند.

    در پی بررسی این موضوع و طبق نتایج حاصل شده از گفته مسئولان پردیس، این 10 میلیون تومان به تمامی متقاضیان عودت داده می‌شود.


    سعید غفوری مدیر عامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه تمامی مبالغ برداشت شده از تسهیلات مسکن مهر به متقاضیان عودت داده می‌شود گفت: طبق اولویت و سیستم‌های نوبت دهی تمامی متقاضیان می‌توانند بعد از دریافت معرفی نامه به بانک مسکن مراجعه کنند و مبلغ‌های برداشته شده را باز پس بگیرند.

    وی در پایان گفت: مدت زمان زیادی از افزایش نرخ تسهیلات مسکن مهر به 40 میلیون تومان نمی گذرد  بنابراین تعداد متقاضیان درگیر شده در این موضوع  بسیار اندک هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی