عصر بازار

پیام تبریک مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

عصر اعتبار- علی نعیمی، مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین، فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با صدور پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمامی هم وطنان بخصوص خانواده بزرگ موسسه اعتباری کاسپین اعم از مشتریان و سپرده گذاران عزیز و همکاران گرامی تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این پیام آمده است:

    انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)
    22 بهمن سال 1357 و شکوفایی انقلاب اسلامی، برهه ای از تاریخ این مرز و بوم کهن است که مردم ایران با رهبری امام خویش، مسیر کشور را از خدمت به استکبار به حرکت در مسیر استقلال و آزادگی تغییر داد و با اقتدار و ظفرمندی، به جایگاه رفیع جمهوری اسلامی ایران کنونی دست یازید.

    روزهای پربرکت و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یادآور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های سترگ ملت عظیم ایران است.

    انقلاب اسلامی ایران تجلیگاه نور الهی در ظلمت، نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران و طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستمشاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

    ایام فرخنده دهه فجر یادآور فداکاری و رشادت های ملتی است که نام و آرمان خمینی کبیر(ره) را بر دل و جانشان نشاندند و با متابعت از ولایت امام راحل عظیم الشأن، استقلال، ‌آزادی و جمهوری اسلامی را برای ایران زمین به ارمغان آوردند.

    ملت بزرگ ایران، با خون خود شجره طیبه انقلاب را بعد از سال‌ها مبارزه و استکبار ستیزی آبیاری کردند و بنیان های چوبین رژیم طاغوتی را در دهه مبارک فجر به آتش کشیدند.

    هدف از انقلاب اسلامی احیای انسانیت و خودباوری بر اساس ارزش ها و اعتقاداتی بود که در قالب دین مبین اسلام برای ما به ارمغان آمد و امروز در هر بخش از این کشور اسلامی زنان و مردان فداکار و استوار و فرزندان آینده ساز آن، کمر همت به آبادانی کشور بسته اند و این ویژگی بارز انقلاب اسلامی است که خودباوری را به همه اقشار ملت هدیه داد.

    موسسه اعتباری کاسپین نیز با همین خودباوری برخاسته از انقلاب اسلامی ایران، توانست در سال جاری با رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب، تصمیمات مهم و اثرگذار سران محترم سه قوه، مساعدت بانک مرکزی، همت همه همکاران و همدلی و همراهی سپرده گذاران و مشتریان عزیز بر تنگناها و فشارهایی که وجود داشت، غلبه کند.

    همچنین موسسه اعتباری کاسپین با خودباوری توانست توام با ساماندهی تعاونی های منحله، با آغاز عملیات بانکداری خود و ارایه بسته تسهیلاتی باران، به برخی از اهداف کوتاه مدت جامه عمل پوشانده و با استقبالی که از این طرح به عمل آمد، به آینده روشن در زمینه توسعه و تعالی و پیوستن به شبکه شتاب بانکی امیدوار گردد.

    ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اینجانب با افتخار و مباهات ایام الله دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمامی هم میهنان غیور مخصوصا خانواده بزرگ موسسه اعتباری کاسپین اعم از مشتریان و سپرده گذاران عزیز و همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم با تلاش این عزیزان، موسسه اعتباری کاسپین بتواند سهمی هرچند اندک در جهت بالندگی ایران اسلامی ایفاء نماید.

    منکران گفتند با یک گل نمی گردد بهار / لیک ما دیدیم، یک گل صد بهار آورده بود.

    علی نعیمی، مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین
    چاپ این صفحه

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی