عصر بازار

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر:

عملکرد مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین مایه فخر نظام بانکی است

عصر اعتبار- حمیدرضا الله بداشتی، رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر با حضور در دفتر مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان قزوین از خدمات ارزنده این بانک در رفع مشکلات اقشار ضعیف و کاهش شکاف طبقاتی در جامعه تقدیر و تشکر کرد.

عملکرد مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین مایه فخر نظام بانکی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، الله بداشتی ضمن تقدیر از عملکرد بانک بیان داشت: توانمند سازی و ایجاد اشتغال پایدار برای اقشار ضعیف جامعه فصل مشترک اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران و بسیج سازندگی است.
    وی ضمن انتقاد از عملکرد سایر بانکها در پرداخت تسهیلات گفت: متاسفانه بخشی از وام های پرداختی در قالب ایجاد اشتغال در این مسیر استفاده نشده است و این موضوع لزوم آسیب شناسی تسهیلات پرداختی بانکهای تجاری را بیش از بیش آشکار می سازد.
    رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر استان قزوین تصریح کرد: بسیج یک نیروی مردمی است و از نزدیک با اقشار مختلف جامعه در ارتباط است و می تواند نقش حلقه اتصال پرداخت تسهیلات را به نیازمند واقعی ایفا کند.
    وی اضافه کرد: با وجود ظرفیت های بالقوه در استان می توان به کمک بانکها اقدامات شایسته ای در زمینه اشتغال پایدار انجام داد.
    در ادامه، حسن میرزا عبدالهی ها مدیرشعب استان قزوین نیز ضمن خوشامدگویی اظهار داشت: هر روزی که ما مشکلی از یک نیازمند واقعی برطرف میکنیم به رسالت و مسئولیت های اجتماعی خود عمل نموده ایم.
    وی ضمن تشریح گامهای موثر انجام شده برای بهبود و رونق اقتصادی در استان قزوین، بانک قرض الحسنه مهر ایران را بانکی با ماموریت های اجتماعی برشمرد و اضافه کرد: در هر دوره این بانک مسوولیت اجتماعی خود را در قالب طرح های مختلف به نحو احسن اجرایی کرده است. طرح رویش باور، طرح پرداخت تسهیلات به بیماران نیازمند، طرح تسهیلات به زندانیان آزاد شده با معرفی سازمان زندان ها و به تازگی نیز طرح اندوخته بانوان مهر ایران و اندوخته خانواده مهر ایران از جمله مهمترین آن می باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی