عصر بازار

موسسه اعتباری کوثر به موفقیت های خود مباهات می کند

عصر اعتبار- معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به همراه معاونین و مشاوران، مهندس سید مهدی صادقی استاندار قم و مسئولین استان از سرپرستی موسسه اعتباری کوثر در استان قم بازدید نمودند.

موسسه اعتباری کوثر به موفقیت های خود مباهات می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، معصومه ابتکار در جمع کارکنان شعب استان قم ضمن تبریک دهه فجر و ایام الله 22 بهمن گفت: تلاش ها و اقداماتی که این موسسه برای بهبود فرآیندهای بانکی، ارتقا سطح خدمات در سطح استان و نظام بانکی ارائه نموده بسیار مشهود است .

    معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اهمیت بانکداری الکترونیک و نقش تکنولوژی در ارائه خدمات نوین بانکی افزود: بانکداری الکترونیک یکی از رویکردهای اصلی دولت دوازدهم است و قطعا موسسه اعتباری کوثر نیز گام های شایسته ای در تسهیل و ارائه خدمات به مشتریان برداشته است.

    وی بیان داشت: اهمیت به معیشت و حمایت از بانوان کارآفرین از سوی موسسه اعتباری کوثر بسیار ارزشمند است و امیدواریم این حمایت ها گسترش یابد.

    معاون رئیس جمهور تصریح کرد: با توجه به اهمیت حمایت از بانوان کارآفرین و زنان سرپرست خانوار از انعقاد تفاهم نامه ای با موسسه اعتباری کوثر در این راستا استقبال خواهیم نمود.

    در ابتدای این دیدار آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات و مشاور امور بانوان موسسه اعتباری کوثر ضمن خیر مقدم به معاون رئیس جمهور، استاندار قم و هیئت همراه گزارشی از تأسیس و عملکرد موسسه  در نظام بانکی ارائه نمود.

    محمدی با اشاره به اینکه موسسه اعتباری کوثر تنها نهاد مالی با نام بانوان است، افزود: 22 درصد از کارکنان کوثر را بانوان متخصص و متعهد تشکیل می دهند که وجه تمایز مجموعه کوثر با بسیاری از نهادهای مالی فعال دیگر، بهره مندی از جوانان متخصص، متعهد و با انگیزه است.

    مشاور مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در امور بانوان تاکید نمود: کسب موفقیت و درخشش های کوثر در ایام الله دهه مبارک فجر را به فال نیک می گیریم و هفتمین سالگرد تاسیس موسسه را جشن خواهیم گرفت که امیدواریم همواره شاهد روند توسعه ای و پیشرفت کوثر در نظام بانکی باشیم.

    در ادامه این نشست مسعود اقدسی مدیر شعب استان قم گفت: موسسه اعتباری کوثر علاوه بر فعالیت در بخش اقتصادی و پرداخت تسهیلات منطبق بر ضوابط شرعی که باعث رضایت مراجع و آیات عظام گردیده، همواره سعی نموده است در کنار سایر خدمات، توجه ویژه ای به امور بانوان داشته باشد که در این راستا تسهیلاتی نیز در جهت معیشت و کارآفرینی به بانوان بد سرپرست و سرپرست خانوار پرداخت گردیده است.

    وی افزود:  حمایت از بنیاد معلولین فاطمه زهرا(س) و آزاد سازی زندانیان جرائم مالی با محوریت بانوان خود سرپرست از جمله امور خیریه موسسه کوثر با همکاری ستاد دیه کشور است.

    وی اظهار داشت: تمام سعی و تلاش کارکنان و مدیران موسسه در تکریم ارباب رجوع، صداقت در گفتار، توجه ویژه به همراهی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم، اجرای فرامین مقام معظم رهبری به منظور تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی