عصر بازار

راهکارهای اتاقی‌ها برای سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی در کرمانشاه

عصر اعتبار- رؤسا و نائب رؤسای اتاق بازرگانی ایران و تهران در نشستی چگونگی افزایش سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه پس از زلزله اخیر برای رونق اشتغال،‌ اقتصاد و تولید پس از زلزله اخیر را بررسی و راهکارهایی ارائه کردند.

راهکارهای اتاقی‌ها برای سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی در کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، علاء میرمحمدصادقی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه ساخت 39 مدرسه توسط اتاق بازرگانی ایران در مناطق زلزله استان کرمانشاه، با تاکید بر اینکه عواطف مردم ایران در زلزله به خوبی تحریک شد، اظهار کرد: باید از فرصت ایجاد شده برای توسعه استان کرمانشاه استفاده شود.

    میر محمدصادقی با اشاره به چشمگیر و کمر شکن بودن آمار بیکاری در منطقه، افزود: باید برای سرمایه گذاری در این استان حرکتی صورت گیرد.

    نائب رئیس اتاق بازرگانی تهران اضافه کرد: انجام اقداماتی مثل توقف 10 ساله مالیات از تولید برای سرمایه گذاران جدید و قدیم، اختصاص تسهیلات فوق العاده و... می تواند سرمایه گذاران را جذب استان کند.

    وی افزود: استان کرمانشاه روزگاری جزو فعال‌ترین استان های کشور بوده که امروز به این حال و روز افتاده و باید با تشویق سرمایه گذارن این استان را به دوران اوجش بازگرداند.

    غلامحسین شافعی - رئیس اتاق بازرگانی ایران - نیز در این مراسم با اشاره به حرکت خودجوش مردم سراسر کشور در کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه، گفت: اتاق بازرگانی انجام کارهای اساسی در کمک به زلزله زدگان را در اولویت کاری خود گذاشته که ساخت مدرسه بهترین گزینه برای انجام این گونه اقدامات در استان بود.

    شافعی با اشاره به ساخت 39 مدرسه از سوی اتاق بازرگانی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، گفت: باید برنامه ریزی ها برای اتمام کار ساخت این مدارس را برای اول شهریور بگذاریم تا مدارس مهر ماه آماده تحویل به دانش آموزان باشند.

    مسعود خوانساری - رئیس اتاق بازرگانی تهران - نیز در این مراسم مدیرت زلزله استان کرمانشاه را یکی از موفق‌ترین مدیریت‌ها عنوان کرد و افزود: فشارهای مدیریت ارشد استان در کنار فشارهای فضای مجازی این مهم را محقق کرد.

    خوانساری با اشاره به تلاش های خوب انجام گرفته در مدیریت زلزله، ابراز امیدواری کرد: بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ظرف کمتر از یک سال به سامان برسد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی