عصر بازار

بانک بارکلیز هم خرید بیت کوین با کارت اعتباری را ممنوع کرد

عصر اعتبار- بانک «بارکلیز» بریتانیا که از جمله بانک های بزرگ جهان محسوب می شود، خرید بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگار را با کارت اعتباری ممنوع خواهد کرد.

بانک بارکلیز هم خرید بیت کوین با کارت اعتباری را ممنوع کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا  ، «پائول ویل مور» مدیر ارشد اجرایی بانک بارکلیز در واحد کارت اعتباری، گفت: احتمالا بانک «بارکلیز» مانند بانک های مهم آمریکایی استفاده از کارت های اعتباری برای خرید بیت کوین و دیگر ارزهای رمزنگار را برای مشتریان خود ممنوع کند.

    وی در ادامه گفت: درحال اتخاذ تصمیم هستیم و احتمالا خرید ارزهای رمزنگار را با کارت اعتباری ممنوع خواهیم کرد. همچنین سخنگوی «بارکلیز» در لندن گفت: بارکلیز در حال بررسی سیاست های خود بصورت جداگانه در کشورهای مختلف است.

      «بارکلیز» به عنوان یکی از بزرگ ترین تامین کنندهای کارت اعتباری در بریتانیا و آمریکا محسوب می شود و قرار است که محدودیت در خرید ارزهای رمزنگار را با این کارت ها اعمال کند.

    پیش از این در هفته گذشته گروه بانکداری «لیودز» در بریتانیا که بیش از یک چهارم کارت های اعتباری در این منطقه را صادر می کند، خرید ارزهای رمزنگار با استفاده از کارت های اعتباری را ممنوع کرد و قبل از آن هم بانک های «جی پی مورگان چیس» و «سیتی گروپ» هم پیشگام در ممنوع کردن استفاده از کارت های اعتباری برای خرید ارزهای رمزنگار بوده اند.

    این اقدامات درجهت محافظت از مشتریان به دلیل نوسان شدید در قیمت ارزهای رمزنگار و جلوگیری از انباشت بدهی آنها اعمال شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی