عصر بازار

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خبر داد؛

حقوق‌های زیر ۵ میلیون تومان ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد

عصر اعتبار- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت و مجلس تصمیم گرفتند هر ساله یک مقدار مساوی به حقوق‌ها اضافه شود و قرار شد حقوق‌های زیر ۵ میلیون تومان ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش داشته باشند.

حقوق‌های زیر ۵ میلیون تومان ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱:۰۰

    به گزارشپایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم،‌ مهرداد لاهوتی عصر امروز در نشست خبری در رشت اظهار داشت:‌ با همکاری متقابل دولت و مجلس ‌11 هزار میلیارد تومان برای ایجاد فرصت‌های شغلی در بخش روستاها در نظر گرفته شده که هم اکنون در حال توزیع است.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد:‌ دولت با ایجاد یک بسته اشتغال 73 هزار میلیاردی برای مبارزه با بیکاری اقدام کرده که به موجب آن پیش بینی می‌شود حدود ‌یک میلیون و 33 هزار شغل ایجاد شود.

    وی گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه اشتغال وجود دارد ‌دولت با این بسته اشتغال‌زایی درصدد است در گام اول ‌11 هزار میلیارد تومان را به بخش اشتغال روستایی اختصاص دهد که باید از فرصت ایجاد شده نهایت بهره‌برداری انجام شود.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس ‌شورای اسلامی عنوان کرد:‌ طبق توافق دولت و مجلس قرار شد در سال آینده هیچ‌گونه افزایش قیمت حامل‌های انرژی اتفاق نیفتد بنابراین مردم نباید در این مورد هیچ نگرانی‌ داشته باشند.

    عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ابراز داشت:‌ در بخش یارانه‌ها نیز نگرانی برای مردم وجود دارد و باید از همینجا به همه اعلام کنم نه تنها یارانه هیچ نیازمندی قطع نمی‌شود بلکه همه اقشار آسیب پذیر را شامل می‌شود.

    عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ‌یکی از تصمیمات خوبی که انجام شد اینکه با توافق دولت و مجلس قرار شد به میزان ‌7 هزار میلیارد تومان دیگر به اعتبار ‌45 هزار میلیارد تومانی سازمان هدفمندی یارانه اضافه شود.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت:‌ دولت و مجلس تصمیم گرفتند هر ساله یک مقدار مساوی به حقوق‌ها اضافه شود و قرار شد حقوق‌های زیر 5 میلیون تومان 10 تا 20 درصد افزایش داشته باشند.

    عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ بر طبق تصمیمات اتخاذ شده قرار شد برای حقوق‌های بالای 5 میلیون تومان نیز افزایشی رخ داده نشود و حداقل برای یکسال به همان صورت ادامه پیدا کند.

    عضو کمیسیون تلفیق بودجه ‌97 مجلس با اشاره به طرح‌های عمرانی در سطح کشور عنوان کرد:‌ سال آینده جهش بسیار خوب و عظیمی در بحث پروژه‌های عمرانی ایجاد می‌شود که تاثیر بسیار زیادی در ایجاد فرصت‌های جدید شغلی در کشور دارد.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود:‌ سال آینده با تزریق خوب اعتبارات که در حوزه پروژه‌های ریلی اتفاق می‌افتد انتظار داریم طرح‌های راه آهنی همچون راه آهن گیلان و سایر خطوط دیگر آن به سرعت انجام شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی