عصر بازار

وزیر رفاه خبر داد؛

کلاهبرداری عده‌ای تسهیلات‌بگیر حرفه‌ای

عصر اعتبار- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یکسری تسهیلات‌بگیر حرفه‌ای داریم که اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، گفت: به افرادی که موجب کارآفرینی در رسته‌های مشخص شوند از ۵۰ میلیون تا ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می شود اما قطعا از ارائه تسهیلات به تسهیلات بگیران حرفه‌ای جلوگیری می‌شود.

کلاهبرداری عده‌ای تسهیلات‌بگیر حرفه‌ای
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، علی ربیعی در حاشیه آیین افتتاح استانداردسازی، توسعه اورژانس و ارتقای طرح هتلینگ بیمارستان ولیعصر (عج) قائمشهر، اظهار کرد: در سفر دو روزه به مازندران بیش از 15میلیارد تومان پروژه درمانی برای کارگران و مستمری بگیران افتتاح شد.

    وی افزود: وجود دستگاه‌های مدرن در بخش‌های بیمارستانی موجب کاهش هزینه های دسترسی می‌شود و این رضایت مردم را به همراه دارد.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی ما مفهوم چهار بزرگتر از 50 را معنا کردیم این یعنی در عرض چهار سال توانستیم به اندازه 50 سال تخت بیمارستانی و مراکز درمانی در سراسر کشور اضافه کنیم.

    ربیعی با اشاره به اینکه بیمه اجتماعی فراگیر سالمندی و طرح روستایی عشایری در برنامه بعدی این وزارتخانه قرار دارد، گفت: تا امروز هزار و 105میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای مازندران پیش بینی شده که تا پایان سال 96 نمی توان آن را جذب کرد و نباید در این زمینه دقت فدای سرعت شود.

    وی با بیان اینکه یکسری تسهیلات‌بگیر حرفه‌ای داریم که اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، گفت: جهاد کشاورزی، پست بانک، صندوق کارآفرینی امید، بانک کشاورزی، بانک توسعه و تعاون، به صورت داوطلبانه به همراه ادارات کار به افرادی که خواستار تسهیلات هستند کمک خواهند کرد.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: به افرادی که موجب کارآفرینی در رسته های مشخص شوند از 50 میلیون تا 15 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می شود اما قطعا از ارائه تسهیلات به تسهیلات بگیران حرفه‌ای جلوگیری می‌شود.

    ربیعی با اشاره به اینکه کارگروهی ایجاد شد که طرح های بخش کشاورزی، گردشگری، آی سی تی و غیره را به صورت فنی مورد بررسی قرار دهند، گفت: این افراد مورد مشاوره و آموزش قرار می گیرند و از تولید تا بازاریابی این کارگروه در کنار این افراد قرار دارد.

    وی با بیان اینکه توانمندسازی روستائیان رویکرد وزارت کار است، افزود: به روستائیان توصیه می کنم اجتماعات محلی و تعاونی‌های خود را تقویت کنند و هزار روستا هزار تعاون را جدی بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی