عصر بازار

تخصیص ۹۰۰ میلیارد تومان وام کم‌بهره جهت اشتغال مددجویان

عصر اعتبار- مرکز اشتغال حمایت شده (SE) رعد با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل بهزیستی استان تهران، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل، مدیرکل دفتر مراکز روزانه و توانپزشکی و رییس دبیرخانه بهزیستی کشور افتتاح شد.

تخصیص ۹۰۰ میلیارد تومان وام کم‌بهره جهت اشتغال مددجویان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، «انوشیروان محسنی‌بندپی» در حاشیه آئین افتتاح مرکز اشتغال حمایت شده رعد، گفت: امروزه همه جوامع بشری برای رشد و توسعه نیازمند افراد توانمند هستند که این توانمندی صرفا فیزیکی نیست بلکه شامل کسب مهارت و حرفه‌آموزی و نقش‌آفرینی در جامعه، تولید و اقتصاد است.
    رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود : توانمندسازی افراد دارای معلولیت یکی از استراتژی‌های سازمان بهزیستی کشور است که در جهت جلوگیری از انزوای معلولان و بهره‌مندی جامعه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان است.
    وی با اشاره به سیاست‌های بهزیستی در زمینه اشتغال و راهکارهای چندگانه، گفت: در سال جاری 55 میلیارد تومان در جهت تثبیت شغل پرداخت شده و تعهد بیمه کار فرمائی و وام اشتغال از دیگر حمایت‌های سازمان بهزیستی کشور است؛ در سال جاری 900 میلیارد تومان وام کم‌بهره جهت اشتغال مددجویان اختصاص یافته است.
    محسنی‌بندپی در پایان ضمن اشاره به قانون جامع حمایت از معلولان، یادآور شد: برای اولین بار از خود افراد دارای معلولیت جهت تدوین این لایحه استفاده شده تا مشکلات مختلف آنان از جمله اشتغال دیده شود و دارای اثربخشی مناسبی باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی