عصر بازار

ساخت مدرسه در مناطق زلزله زده کرمانشاه توسط کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود متعهد به ساخت و بازسازی مدرسه ۹ کلاسه شهرستان ثلاث باباجانی استان کرمانشاه شدند.

ساخت مدرسه در مناطق زلزله زده کرمانشاه توسط کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در تفاهم نامه ای که میان سازمان بازسازی مدارس استان کرمانشاه و بانک قرض الحسنه مهر ایران امضا شد، این بانک ساخت 3 باب مدرسه روستاهای سوخور عبدی، بابارستم و ژاومرگ سفلی از توابع شهرستان زلزله زده گیلانغرب به مبلغ چهارمیلیارد و پانصد میلیون ریال را تقبل کرد.
    در این جلسه، میرزایی مدیرشعب استان کرمانشاه بانک قرض الحسنه مهرایران به نمایندگی از سوی کارکنان بانک، تفاهم نامه دیگری با عنوان بازسازی و مقاوم سازی مدرسه 9 کلاسه حضرت خدیجه کبری شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی را از محل حقوق اهدا شده پرسنل این مجموعه به مبلغ چهارمیلیارد و پانصد و هفتاد میلیون ریال امضا کرد.
    نظری مدیرکل سازمان بازسازی مدارس استان کرمانشاه ضمن تقدیر از عمل خداپسندانه مدیران و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: اینکه یک بانک و کارکنان آن به صورت خودجوش گام در مسیر اعتلای علمی کشور می گذارند و با این تفکر که ساخت هر مدرسه چراغی روشن بر پیکر جامعه ماست اقدام به ساخت مدرسه آنهم در مناطق زلزله زده کرده اند قابل تقدیر و تشکر است.
    وی افزود: امید است این حرکت زیبای بانک قرض الحسنه مهرایران موجب جنب و جوش جامعه اقتصادی کشور به سمت توسعه مکان های آموزشی و علمی کشور شود تا در آینده نزدیک هیچ فردی به واسطه نبود امکانات آموزشی از نور علم بی بهره نباشد.
    در ادامه، مدیر شعب استان کرمانشاه نیز گفت : بانک قرض الحسنه مهر ایران یک بانک مردمی است که در فعالیت ده ساله خود نشان داده در سختی های مردم در کنار آنان قرار می گیرد. بانکی که بدون دریافت سود و با درآمد حاصل از کارمزدها توانسته کمک حال مردم در رفع احتیاجات ضروری، تهیه جهزیه، ازدواج، کمک هزینه تحصیلی، درمان و ... شود.
    میرزایی با اشاره به سابقه درخشان سازمان نوسازی مدارس استان گفت: خبرها حاکی از این است که مدارسی که توسط این سازمان بازسازی شده اند در زلزله 7.2 ریشتری آبان ماه امسال کوچکترین صدمه ای ندیده اند و این خبر خوشایند بانک را بر آن داشت که مسئولیت بازسازی و ساخت چهار مدرسه مورد تفاهم را به این سازمان خوش نام بسپارد .
    میرزایی در پایان با اشاره به خدمات ارزنده بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: پرداخت 2هزار تسهیلات قرض الحسنه به مردم زلزله زده، تهیه 33هزار بسته آموزشی و بهداشتی برای دانش آموزان مناطق محروم کشور و پرداخت 33 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به زنان سرپرست خانوار تنها بخش کوچکی از خدمات بانک در راستای مسئولیت اجتماعی آن است که در چندماه اخیر صورت گرفته است .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی