عصر بازار

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

یارانه نیازمندان افزایش می‌یابد

عصر اعتبار- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به آخرین وضعیت هدفمندی یارانه‌ها گفت: قرار است یارانه افراد ثروتمند حذف و مبالغ به افراد نیازمند پرداخت می‌شود که با این روش سقف پرداخت یارانه‌ها به افراد نیازمند افزایش می‌یابد.

یارانه نیازمندان افزایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، مهرداد بائوج لاهوتی ظهر امروز در مراسم گازرسانی به 12 روستای بخش اطاقور این شهرستان اظهار کرد: قبل از انقلاب کشورهای استکباری مسیر هدایت کشور را به شاه دستور می‌دادند و شاه نیز باید اطاعت می‌کرد ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب موجب استقلال سیاسی کشور شد و امروز به‌عنوان یکی از ابرقدرت‌های تأثیرگذار در جهان محسوب می‌شود.

    وی با اشاره به سه هفته فشرده کاری مجلس درباره بررسی بودجه 97 در کمیسیون تلفیق گفت: بررسی کامل بودجه 97 تا هفته آینده به پایان می‌رسد.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به علت طولانی شدن بررسی بودجه 97 افزود: وضعیت اشتغال یکی از نگرانی‌هایی است که در کشور وجود دارد و در بررسی بودجه دقت‌های زیادی صورت گرفته تا مردم آثار آن را در زمان اجرا، احساس کنند که یکی از این موضوعات ایجاد یک‌ میلیون اشتغال از طریق پرداخت تسهیلات روستایی در هرسال است.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 11 هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی در نظر گرفته‌ شده است و به طرح‌های اثرگذار تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت شش‌ساله پرداخت می‌شود.

    لاهوتی با بیان اینکه دولت به دنبال کوچک کردن خود است و قرار هم نیست همه کارمند شوند افزود: بخشداران و دهیاران باید درزمینه ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی وارد عمل شوند تا از فرصت به‌دست‌آمده بهترین استفاده برای ایجاد اشتغال صورت گیرد.

    وی با اشاره به آخرین وضعیت هدفمندی یارانه‌ها بیان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته یارانه افراد ثروتمند حذف می‌شود  و مبالغ به افراد نیازمند پرداخت می‌شود که با این روش سقف پرداخت یارانه‌ها به افراد نیازمند افزایش می‌یابد.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس تصریح کرد: تا پایان سال 97 همه روستاهای بالای 20 خانوار گازدار می‌شوند و در بین مسیر نیز روستاهای پایین 20 خانوار نیز از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

    وی با بیان اینکه روستاهای آبچالکی، لیلاکوه و بلوردکان به‌عنوان روستاهای هدف گردشگری در شهرستان لنگرود معرفی‌شده‌اند گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه دارد تا برای توسعه بخش گردشگری در روستاهای هدف سرمایه‌گذاری کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو