عصر بازار

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران:

اقتصاد کشور با اتکا به فعالیت های بانکی شکل می گیرد

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه بانک ها در اقتصاد کشور گفت: وضعیت اقتصاد کشور به گونه ای است که با اتکاء به فعالیت های بانکی شکل می گیرد.

اقتصاد کشور با اتکا به فعالیت های بانکی شکل می گیرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، غلامرضا پناهی در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی که با حضور اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک، تعدادی از روسای ادارات ستادی و مسئولان اداره امور شعب استان برگزار شد، افزود: مردم سرمایه خود را در اختیار بانک ها قرار می دهند و ما باید این منابع را درست مدیریت کنیم. ضمن اینکه در این مسیر گزینه ای جز تولید و سرمایه گذاری اعم از داخلی و خارجی نداریم.

    وی با اشاره به نقش رییس یک شعبه بانک به عنوان مربی تاکید کرد: در مقوله بازاریابی نباید سازمان ها و شرکت های کوچک را فراموش کنیم. باید هم سازمان های بزرگ و هم سازمان های متوسط و کوچک را ببینیم. همچنین شعب نیز علاوه بر جذب منابع باید به مصرف بهینه تسهیلات نیز توجه کنند. در عین حال شعب باید تلاش بیشتری درخصوص صدور ضمانتنامه داشته باشند.

    همچنین اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک ملی ایران در این همایش بیان کرد: برگزاری این همایش فرصت مغتنمی برای کارکنان است و شعب باید به ارتقای تلاش های علمی و خرد جمعی توجه بیشتری نشان دهند.

    در ادامه نیز حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب ارایه کرد.

    پانل پرسش و پاسخ از دیگر بخش های این همایش بود و روسای ادارات کل خارجه، سرمایه انسانی و مهندسی و املاک، به پرسش های مسئولان و کارکنان اداره امور شعب پاسخ دادند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی