عصر بازار

سود سهام صندوق فولاد برای پرداخت حقوق بازنشستگان اختصاص می یابد

عصر اعتبار- نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند صد درصد سود صندوق بازنشستگی فولاد در شرکت دخانیات ایران حداکثر شش ماه پس از سال مالی و پس از واریز به صندوق بازنشستگی فولاد صرف پرداخت حقوق و درمان بازنشستگان شود.

سود سهام صندوق فولاد برای پرداخت حقوق بازنشستگان اختصاص می یابد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس بند الحاقی 9 بخش هزینه ای بودجه 97 کل کشور را با 130 رای موافق، 10 رای مخالف، 5 رای ممتنع از 210 نماینده حاضر تصویب کردند.
    نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند درآمد ناشی از فروش کالاهایی که مصرف آنها منجر به تولید پسماندهای مخرب محیط زیست می‌شوند تا سقف 10 هزار میلیارد ریال برای ایجاد تاسیسات منطقه‌ای تبدیل پسماند به مواد و انرژی با اولویت مشارکت بخش خصوصی پس از مبادله موافقتنامه با سازمان برنامه و بودجه کشور در اختیار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قرار گیرد.
    نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند آیین‌نامه اجرایی این بند مشتمل بر نحوه وصول، فهرست کالاهای مشمول، نرخ هزینه مدیریت پسماند کالاها و فرآیند اجرایی به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های کشور، صنعت و اقتصاد، سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان برنامه و بودجه کشور تدوین و به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.
    نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند درآمد حاصل از فروش یا پیش فروش پساب خروجی تاسیسات موجود و یا طرح‌های توسعه‌ای آتی وزارت نیرو، صرف افزایش اعتبار به عنوان خرید تضمینی آب استحصالی و پساب تصفیه شده از بخش غیردولتی و کمک‌های فنی و اعتباری برای هزینه انتقال آب می‌شود.
    نمایندگان مجلس تصویب کردند با هدف ترغیب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ایجاد تاسیسات تبدیل پسماند عادی به انرژی شامل زباله‌سوزی، گازی‌سازی و پیرولیز، دولت مکلف به تامین سوخت کمکی گاز مورد نیاز با قیمت نیروگاه‌های حرارتی در این تاسیسات به منظور جبران ارزش حرارتی تا متوسط آن در استان‌های کشور هستند، برق تولیدی این نیروگاه‌ها مشمول خرید تضمینی برق تجدیدپذیر خواهد بود.
    آیین‌نامه اجرایی این بند با پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های کشور، نیرو و نفت و سازمان برنامه و بودجه به تصویب هیات وزیران می‌رسد.
    صددرصد درآمد ناشی از سود خالص واردات خودرو در سال‌های 95 و 96 صرف یارانه سود تسهیلات تولید و حمایت از اشتغال می‌شود.
    نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بند الحاقی دیگری به تبصره 7 بخش هزینه ای بودجه 97 ،سازمان بازرسی کل کشور را موظف کردند بر روند اجرایی این بند نظارت کرده و در صورت وقوع تخلف در تعرفه‌گذاری و ایجاد رانت، موضوع را از این مراجع قضایی پیگیری کند. تخلف از اجرای این بند، تصرف در اموال عمومی به حساب می‌آید.
    نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند صد درصد سود صندوق بازنشستگی فولاد در شرکت دخانیات ایران و حداکثر شش ماه پس از سال مالی و پس از واریز به صندوق بازنشستگی فولاد صرف پرداخت حقوق و درمان بازنشستگان می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو