عصر بازار

هماهنگی شرکت های بیمه جهت ادامه کار کاویس در سال ۹۷

عصر اعتبار- ادامه کار کنسرسیوم بیمه خودروهای صفر کیلومتر در سال ۹۷ و همچنین ادامه همکاری با خودروسازان در این چارچوب مورد تاکید اعضای سندیکا قرار گرفت.

هماهنگی شرکت های بیمه جهت ادامه کار کاویس در سال ۹۷
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، در آخرین جلسه شورای عمومی درباره بیمه خودروهای صفر کیلومتر بحث و تبادل نظر شد و جهت نحوه همکاری با ایران خودرو و سایپا در ماه پایانی سال جاری و سال آینده تصمیماتی اتخاذ شد.

    بنا به تصمیم اعضای شورای عمومی سندیکا کنسرسیوم فعلی به راهبری بیمه ایران در طول سال 97 هم ادامه خواهد یافت و در اسفندماه سال جاری ضابطه مند خواهد شد.

    باتوجه به فرارسیدن زمان تجدید قرارداد، مقرر شد موارد اصلاحی در قرارداد سال آینده با ایران خودرو مدنظر قرارگیرد. همچنین جهت انعقاد قرارداد با شرکت سایپا و تمرکز صدور تمامی بیمه نامه های تولیدات آن شرکت در سیستم کاویس اقدامات لازم صورت گیرد.

    گفتنی است، در حال حاضر بیمه خودروهای صفرکیلومتر شرکت ایران خودور در قالب کنسرسیومی با راهبری بیمه ایران در قالب سیستم «کاویس» در حال اجراست و شرکت های بیمه درنظر دارند صدور تمامی  بیمه نامه های  تولیدات  شرکت های خودروساز را نیز در همین ساختار ساماندهی کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی