عصر بازار

انتقاد یک نماینده از پرداخت نشدن خسارت کشاورزان از صندوق بیمه کشاورزان

عصر اعتبار- یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متاسفانه با وجود اینکه در برنامه ششم اعتبار صندوق بیمه کشاورزان صددرصد تخصیص داده شده است، اما هنوز طلب کشاورزان زحمتکش پرداخت نشده است.

انتقاد یک نماینده از پرداخت نشدن خسارت کشاورزان از صندوق بیمه کشاورزان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، شهرام کوسه غراوی در تذکری شفاهی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های سانحه سقوط هواپیمای ATR تهران ـ یاسوج در پایان جلسه علنی امروز، بیان کرد: امیدوارم این واقعه تلخ باعث شود تا همه مسئولین دست به دست هم دهیم و برای نوسازی سریع ناوگان هوایی اقدام کنیم و مسئولین باید جواب قانع‌کننده‌ای برای این موضوع داشته باشند و حداقل یک عذرخواهی کنند.

    وی در تذکری شفاهی به رییس‌جمهور، بیان کرد: آقای رییس‌جمهور شما قول داده بودید که راه‌آهن گرگان به کلاله ـ مشهد را با گذشت سه سال انجام دهید ولی متاسفانه هیچ اتفاقی در این زمینه نیفتاده است.

    کوسه غراوی در تذکری دیگر، گفت: آقای حجتی شما با گذشت یک سال از ضرر کشاورزان گندمکار و زیتون‌کار بابت سرمازدگی و خشکسالی هیچ مبلغی از صندوق بیمه کشاورزان پرداخت نکرده‌اید در حالیکه در برنامه ششم اعتبار صندوق صددرصد تخصیص داده شده است اما متاسفانه طلب کشاورزان زحمتکش هنوز پرداخت نشده است.

    وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، بیان کرد: آقای آخوندی شما به جای اینکه از نظام مهندسی ساختمان حمایت کنید هر روز چالشی برای 400 هزار نفر ایجاد می‌کنید. نظام مهندسی ساختمان بزرگ‌ترین انرژی کشور است و باید چابک‌تر و با کیفیت‌تر برای ساخت و ساز در کشور گام بردارد. آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های متفاوتی که می‌دهید رمق و استقلال نهادهای مردمی و غیردولتی را گرفته است. چرا به جای کمک به اشتغال، چوب لای چرخ این سازمان می‌گذارید. برای ارتقای فناوری ساخت که وظیفه شماست تاکنون چه سیاستگذاری انجام داده‌اید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی